اسطوره رئال مادرید سرمربی عربستانی‌ها شد

اسطوره رئال مادرید سرمربی عربستانی‌ها شد

پایگاه خبری فوتبالی - میشل سالگادو که بین سال های 1999 تا 2009 به مدت ده سال بازیکن رئال مادرید بوده است، حالا به عنوان سرمربی تیم ملی زیر 15 ساله های عربستان انتخاب شده است.

به گزارش فوتبالی ، عربستانی ها در سال های اخیر خرج ها و سرمایه گذاری های قابل توجهی در عرصه فوتبال انجام داده اند و به این ترتیب فوتبال را در کشور خود توسعه داده اند. در یکی دو سال اخیر هم ستاره های زیادی به فوتبال باشگاهی عربستان پیوسته اند.

حالا به تازگی میشل سالگادو که 48 سال سن دارد، سرمربی تیم زیر پانزده ساله های عربستان شده است. عربستانی ها می خواهند در رده های پایه خود تغییر و تحول ایجاد کنند تا در سال های آینده تیم ملی بزرگسالان قدرتمندی داشته باشند چرا که عربستانی ها می خواهند جام جهانی 2034 را برگزار کنند و قصد دارند که با یک تیم ملی قدرتمند در آن جام جهانی حضور پیدا کنند. سالگادو سابقه هدایت تیم ایالت گالیسیا در اسپانیا را بر عهده داشته است. سالگادو همچنین در مقطعی کمک مربی خاویر آگیره در تیم ملی مصر بود. او همچنین مدیر فنی باشگاه پافوس در فوتبال قبرس بوده است و حالا سرمربی تیم زیر پانزده ساله های عربستان شده است.

1470