سرنوشت متفاوت ستاره‌‎های حذف شده رئال مادرید از یورو

سرنوشت متفاوت ستاره‌‎های حذف شده رئال مادرید از یورو

پایگاه خبری فوتبالی- لوکا مودریچ و آندری لونین، پس از حذف از یورو 2024 به مادرید برگشتند اما احتمالا دو سرنوشت متفاوت برایشان رقم بخورد.

به گزارش فوتبالی، با پایان مرحله گروهی یورو 2024، چند ستاره سرشناس و نام‌آشنا از این جام خداحافظی کردند. به طور مثال رابرت لواندوفسکی به همراه تیم ملی لهستان خیلی زود از تورنمنت کنار رفت و حالا باید برای تمرینات پیش‌فصل بارسلونا آماده شود. و یا دوشان ولاهوویچ صربستانی که او نیز مانند ستاره لهستانی بارسا خیلی زود از مسابقات خداحافظی کرد.

لوکا مودریچ و آندری لونین هم دو ستاره رئال مادرید بودند که با اتمام دور گروهی، حذف شدند و گردانه مسابقات کنار رفتند. لوکا مودریچ که به همراه تیم ملی کرواسی در جام جهانی عنوان سوم را به دست آورده بود، در یورو 2024 پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شد و حتی از مرحله گروهی هم صعود نکرد. هرچند باید به این نکته هم اشاره کرد که کرواسی در گروه مرگ با اسپانیا و ایتالیای قدرتمند حضور داشت.

آندری لونین هم به تعبیر خیلی از دنبال‌کنندگان، عامل اصلی حذف تیم ملی اوکراین بود. او در بازی اول تیمش در قاب دروازه ایستاد و نمایش ضعیفی ارائه داد. این بازی ناامیدکننده از سوی او، شکست سنگین سه بر صفر مقابل رومانی را به بار آورد. همین شکست سه گله موجب شد تا اوکراین با 4 امتیاز و فقط به‌خاطر تفاضل گل حذف شود.

به نقل از نشریه مارکا، این دو بازیکن به مادرید برگشتند، اما سرنوشت یکسانی نخواهند داشت. احتمالا لوکا مودریچ یک فصل دیگر می‌ماند، اما لونین در این تابستان رئال مادرید را ترک خواهد کرد.

1428