قابی از 12 سال حضور لوکا مودریچ در رئال مادرید

قابی از 12 سال حضور لوکا مودریچ در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا مودریچ در فوتبال امروز می تواند یک نماد برای دوران حرفه ای طولانی باشد چرا که او در حال حاضر 39 سال سن دارد اما همچنان می بینیم که در رئال مادرید حضور دارد و در تیم ملی کرواسی هم بازی می کند.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی کرواسی در هفته سوم از رقابت های لیگ ملت های اروپا به مصاف تیم ملی اسکاتلند رفته است. در این بازی لوکا مودریچ از ابتدا در ترکیب تیم ملی کرواسی قرار گرفته است و برای تیم ملی کشورش بازی می کند.

مودریچ در تابستان 2012 بود که از تاتنهام به رئال مادرید پیوست. در حقیقت لوکا مودریچ حالا دوازده سال است که در رئال مادرید حضور دارد. در لحظه ای که مودریچ به رئال مادرید آمد، کمتر کسی فکرش را می کرد که این بازیکن بتواند تا این حد نقشی کلیدی و اسطوره ای در رئال مادرید به خودش بگیرد. مودریچ زمانی که به رئال مادرید آمد، 27 ساله بود و برخی ها از ژوزه مورینیو بابت آوردن او به رئال مادرید انتقاد کردند و گفتند که او یک بازیکن بی آینده را به رئال مادرید آورده است اما شرایط به شکلی کاملا متفاوت رقم خورد.

لوکا مودریچ در دوازده سال حضور در رئال مادرید، 26 جام به دست آورده است. او تا پایان این فصل با رئال مادرید قرارداد دارد و می تواند تعداد این جام ها را افزایش بدهد. برخی رسانه ها گفته اند که او می خواهد هنوز هم در رئال مادرید بماند و باز هم قرارداد خود را تمدید کند.

1471