حمله ستاره رئال مادرید به داوران کوپا آمه‌ریکا

حمله ستاره رئال مادرید به داوران کوپا آمه‌ریکا

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که وینیسیوس جونیور ستاره باشگاه رئال مادرید که در تیم ملی برزیل بازی می کند، از کارت زردی که در بازی تیمش مقابل پاراگوئه گرفته است، ناراضی است.

به گزارش فوتبالی ، بامداد امروز (شنبه دهم تیر ماه) تیم ملی برزیل و تیم ملی پاراگوئه در هفته دوم از دور گروهی رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی برزیل با دو گل از وینی جونیور موفق شد با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

وینیسیوس جونیور در این بازی به خاطر درگیری هایی که با بازیکنان تیم ملی پاراگوئه داشت، کارت زرد دریافت کرد و حالا اگر مقابل تیم ملی کلمبیا کارت زرد بگیرد، بازی بعدی تیمش را از دست می دهد.

وینیسیوس در پایان این بازی از وضعیت داوری ها در کوپا آمه ریکا انتقاد کرد و گفت:" داوران در این بازی ها همیشه علیه ما هستند و همین قضیه کار را برای ما در کوپا آمه ریکا سخت می کند. ورزشگاه ها هم در این رقابت ها چمن مناسبی ندارند. در هر صورت ما باید فقط به هدفمان فکر کنیم. ما حرف هایمان را با به دست آوردن پیروزی می توانیم بزنیم چرا که اگر به شکل دیگری حرف بزنیم، فدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی به ما می گوید که زیاد حرف می زنید!"

نویسنده: سجاد اسدی

1470