عکس؛ لحظه‌ای که کاپیتان برزیل، وینیسیوس را به آرامش دعوت کرد

عکس؛ لحظه‌ای که کاپیتان برزیل، وینیسیوس را به آرامش دعوت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - بازی تیم ملی برزیل مقابل تیم ملی پاراگوئه برای وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی ها یک بازی بسیار پر تنش بود.

به گزارش فوتبالی ، بامداد امروز (شنبه نهم تیر ماه) تیم ملی برزیل در دومین بازی خود در دور گروهی رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 به مصاف تیم ملی پاراگوئه رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد. در این بازی وینی جونیور موفق شد دو گل به ثمر برساند و عملکرد درخشانی داشت. البته وینیسیوس در این بازی لحظات پر تنشی هم داشت.

وینی جونیور در این بازی، اعصاب بازیکنان تیم ملی پاراگوئه را با دریبل‌زنی های خودش به هم ریخته بود. در نیمه دوم بازی وینی جونیور با ماتیاس ویلاسانتی بازیکن تیم ملی پاراگوئه وارد درگیری شد. دانیلو کاپیتان تیم ملی برزیل سعی کرد که وینیسیوس را به آرامش دعوت کند. وینی جونیور در این صحنه یک کارت زرد دریافت کرد و حالا اگر او در بازی تیم ملی برزیل مقابل تیم ملی کلمبیا کارت زرد بگیرد، اولین بازی برزیل در دور حذفی را از دست خواهد داد.

وینیسیوس در رئال مادرید و در رقابت های لالیگا هم درگیری های زیادی با بازیکنان حریف داشته است و حالا در کوپا آمه ریکا هم به همراه تیم ملی برزیل با بازیکنان رقیب دچار درگیری لفظی می شود.

1470