نارضایتی ستاره رئال مادرید از نقشی که در فرانسه دارد

نارضایتی ستاره رئال مادرید از نقشی که در فرانسه دارد

پایگاه خبری فوتبالی - ادواردو کاماوینگا ستاره باشگاه رئال مادرید اعتراف کرد از نقشی که در تیم ملی فرانسه برای مسابقات یورو 2024 دارد، خیلی راضی نیست. 

به گزارش فوتبالی، در حالی که حدس زده می شد ادواردو کاماوینگا پس از گذراندن یک فصل فوق العاده با رئال مادرید فتح لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا، در ترکیب دیدیه دشان در یورو 2024 فیکس شود، اما این ستاره فرانسوی جایگاهش را به انگولو کانته واگذار کرده و خودش از کم بازی کردن کمی ناراحت است.

کاماوینگا به خبرنگاران گفت: "در ابتدای مسابقات یورو، مربی به من گفت که قرار است چه نقشی در تیم داشته باشم. من به خاطر زیاد بازی نکردن، اصلاً خوشحال نیستم، اما می دانم که بالاخره زمان من هم فرا خواهد رسید و فرصت پیدا خواهم کرد. من هنوز از بازی کردن در خط دفاع لذت نمی برم و چیزی تغییر نکرده ست. اما من همیشه در خدمت تیم هستم و صلاح تیم را بالاتر از خودم قرار می دادم. اگر قرار باشد دوباره در پست دفاع چپ بازی کنم، بدون مشکل این کار را انجام خواهم داد و تمام تلاشم را خواهم کرد."

تیم های فرانسه و بلژیک دوشنبه شب از ساعت 19:30 به وقت تهران از چهارچوب مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 به مصاف هم دیگر خواهند رفت.

4416