ظهور یک کهکشانی جدید در رئال مادرید؟ (عکس)

ظهور یک کهکشانی جدید در رئال مادرید؟ (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد در بازی خود در هفته چهارم لالیگا با نتیجه 5 بر 2 سلتاویگو را شکست دهد و در شب بازگشایی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو یک پیروزی درخشان داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، اما یکی از چهره هایی که در این دیدار و پیروزی پر گل رئال مادرید مورد توجه قرار گرفت و به چشم آمد، ادواردو کاماوینگا خرید جدید رئال مادرید بود. کاماوینگا در نیمه دوم بازی رئال مادرید و سلتاویگو به جای ادن هازارد وارد زمین شد و عملکرد خوبی داشت و توانست روی یک صحنه با ری باند شوت مودریچ گلزنی کند و بدین ترتیب اولین گل خود را در رئال مادرید به ثمر برساند.

ادواردو کاماوینگا که تنها 19 سال دارد، در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان اخیر از تیم رن فرانسه به رئال مادرید آمد و خرید رئال مادرید در تابستان 2021 به حساب می آید. این بازیکن مشتری های دیگری هم میان تیم های بزرگ اروپایی مثل منچستر یونایتد و پاری سن ژرمن هم داشت اما در نهایت راهی رئال مادرید شد و اکنون شماره 25 رئال مادرید را بر تن می کند.

پست تخصصی ادواردو کاماوینگا هافبک دفاعی است اما او توانایی بازی در پست هافبک وسط را هم دارد و می تواند در حملات تیم هم شرکت کند و بدین ترتیب بازیکن توانمندی به حساب می آید.

پس از گلزنی کاماوینگا در بازی اولش برای رئال مادرید بسیاری از هواداران رئال مادرید به او امیدوار شدند و به نظر می رسد که یک کهکشانی نوظهور به رئال مادرید پیوسته است. البته برای قضاوت در مورد عملکرد او هنوز زود است و باید دید که کاماوینگا در ادامه‌ی فصل به چه شکل عمل خواهد کرد.

1470