امید فلیک بر باد رفت؛ ستاره جوان بارسلونا به این زودی‌ها برنمی‌گردد

امید فلیک بر باد رفت؛ ستاره جوان بارسلونا به این زودی‌ها برنمی‌گردد

پایگاه خبری فوتبالی - کادر پزشکی بارسلونا از هانسی فلیک خواسته است که در مورد گاوی عجولانه رفتار نکند.

به گزارش فوتبالی، مربی آلمانی در حال برنامه ریزی برای بارسلونا در فصل آینده است که برای او شرایط گاوی و زمان بازگشتش از مصدومیت خیلی مهم است. این بازیکن در حال ریکاوری از مصومیت رباط صلیبی خود است. این هافبک در اردوی تیم ملی اسپانیا در بازی مقابل گرجستان در ماه نوامبر دچار مصدومیت شد و از همان ابتدا پیش بینی می شد که به 9 تا یازده ماه زمان نیاز داشته باشد تا به طور کامل ریکاوری کند.

گاوی نه تنها از ناحیه رباط صلیبی بلکه از ناحیه منیسک نیز دچار مصدومیت شده است و به همین خاطر تلاش می کند تا محتاطانه رفتار کند. آس گزارش داده است که در حال حاضر پزشکان تصور می کنند که گاوی پس از دوازده ماه از شروع مصدومیتش بتواند به میادین برگردد و در خوشبینانه ترین حالت در اواسط نوامبر (اواخر آبان) به میادین باز خواهد گشت.

بدین ترتیب فلیک به خوبی می داند که در سه ماه آغازین فصل نمی تواند روی گاوی حساب کند و به همین خاطر باید ترکیب تیمش را بدون او بچیند. البته برای این که گاوی به آمادگی کامل برسد، شاید به زمان بیشتری نیاز داشته باشد و هیچ بعید نیست که این بازیکن کل نیم فصل اول را از دست بدهد. 

البته روند ریکاوری گاوی خیلی خوب پیش می رود اما با توجه به شدت مصدومیتش، هیچ دلیلی برای ریسک کردن وجود ندارد چرا که این بازیکن هنوز سالهای زیادی تا پایان فوتبالش دارد و دلیلی وجود ندارد که بخواهد سلامتی خود را به خطر بیاندازد. 

4125