تقابل جذابی که رونالدو با ستاره ترکیه‌ای رئال مادرید خواهد داشت

تقابل جذابی که رونالدو با ستاره ترکیه‌ای رئال مادرید خواهد داشت

پایگاه خبری فوتبالی - فردا شب (شنبه دوم تیر ماه) تیم ملی پرتغال و تیم ملی ترکیه در دومین بازی خود در رقابت های یورو 2024 از ساعت 19:30 به وقت ایران به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رقم می خورد و در نهایت کدام تیم موفق می شود نتیجه دلخواه خود را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی یک تقابل جذاب وجود دارد و آن هم رویارویی کریستیانو رونالدو با آردا گولر است. از لحاظ سن و سال این دو بازیکن با هم قابل مقایسه نیستند چرا که کریستیانو رونالدو 39 سال سن دارد و آردا گولر 19 ساله است. در حقیقت رونالدو 20 سال از آردا گولر بزرگ است. رونالدو بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید با زدن 450 گل بین سال های 2009 تا 2018 است. آردا گولر حدود یک سال است که در رئال مادرید حضور دارد و تازه در اول راه خود قرار دارد.

تیم ملی پرتغال در بازی اول خود موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم ملی جمهوری چک را شکست بدهد. رونالدو در این بازی گلی نزد و حالا به دنبال این است که مقابل تیم ملی ترکیه جبران کند و گلزنی کند. تیم ملی ترکیه در بازی قبلی خود به مصاف تیم ملی گرجستان رفت و موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد. آردا گولر در این بازی یک گل تماشایی به ثمر رساند.

1470