دشان، رختکن تیم ملی فرانسه را دوشقه کرد!

دشان، رختکن تیم ملی فرانسه را دوشقه کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - عملکرد تیم ملی فرانسه در مرحله گروهی یورو چنگی به دل نزده است.

به گزارش فوتبالی، تیم پرستاره دشان از سه بازی خود در مرحله گروهی فقط پنج امتیاز کسب کرد و به عنوان تیم دوم از مرحله گروهی صعود کرد. دشان هر چند که تجربه قهرمانی جام جهانی 2018 را دارد و به همان واسطه جایگاهش را در تیم ملی فرانسه تثبیت کرده اما رفتارش در رختکن به شدت بحث برانگیز بوده است.

در حقیقت هر چند که دشان همواره به عنوان شخصیتی شناخته می شد که به خوبی رختکن را مدیریت می کند و هیاهو و جنجال ها را خاموش می کند اما در اردوی تیم ملی فرانسه در آلمان با مشکل مواجه شده است و نتوانسته از پس مدیریت رختکن تیمش بر بیاید. 

نشریه اکیپ گزارش داده است که بازیکنان تیم ملی فرانسه از عملکرد دشان ناراضی هستند و رختکن عملا دوشقه شده است. دشان برخورد تندی با کاماوینگا در پایان بازی فرانسه و لهستان داشته است و از او به خاطر سر خوردن در جریان بازی انتقاد کرده است. 

آنتوان گریزمان مهاجم تیم ملی فرانسه نیز که برای اولین بار در هشت سال اخیر با نظر دشان نیمکت نشین شده هم از شرایطش راضی نیست و او هم با مربی تیمش به اختلاف خورده  است. 

تصمیم های دشان در مورد چیدمان ترکیب و تعویض ها در مرحله گروهی یورو با انتقادهایی مواجه شده است و به نظر می رسد که رختکن تیم ملی فرانسه دچار دودستگی شده و اگر این تیم نتواند نمایش خوبی در یورو داشته باشد، جدایی مربی فرانسوی در پایان مسابقات دور از انتظار نخواهد بود. 

4125