رونالدو مانع از ثبت یک رکورد برای تیم ملی پرتغال شد

رونالدو مانع از ثبت یک رکورد برای تیم ملی پرتغال شد

پایگاه خبری فوتبالی - اگر رونالدو دیشب در تیم ملی پرتغال بازی نمی کرد، این تیم رکورد جوان ترین ترکیب تاریخ خود در یورو را ثبت می کرد.

به گزارش فوتبالی، ترکیب پرتغال در مقابل گرجستان با میانگین سنی 25 سال و 328 روز سن، دومین ترکیب جوان تاریخ این تیم در یورو بود که ژآئو نوس با 19 سال و 273 روز سن، فرانسیسکو کونسیسائو با 21 سال و 195 روز سن ، گونسالو ایناسیو با 22 سال و 298 روز سن و آنتونیو سیلوا با 20 سال و 240 روز سن برخی از جوان ترین بازیکنان حاضر در ترکیب بودند.

در حقیقت پرتغال برای اولین بار در تاریخش در یک بازی یورو از چهار بازیکن زیر 23 سال در ترکیبش  استفاده کرد که اگر رونالدوی 39 ساله در ترکیب بازی نمی کرد و بازیکن جوان تری به جای او به میدان می رفت، ترکیب دیشب به جوان ترین ترکیب تاریخ تیم ملی پرتغال مبدل می شد.

رونالدو امید زیادی داشت تا در مقابل گرجستان طلسم گلزنی خود را در یورو 2024 بشکند اما موفق نبود. به نظر می رسد که بالا رفتن سن ستاره پرتغالی باعث شده تا کیفیت سابق را نداشته باشد و خودش هم بهتر از هر کسی می داند که نمی تواند حرکات شگفت انگیزی که در گذشته انجام می داد را تکرار کند چرا که شرایط بدنی او اجازه آن را نمی دهد. پرتغالی ها حالا باید خود را آماده حضور در یک هشتم نهایی کنند.

4125