جنجال در تیم ملی بلژیک؛ هواداران هو کردند، دی‌بروینه تیم را بیرون کشید!

جنجال در تیم ملی بلژیک؛ هواداران هو کردند، دی‌بروینه تیم را بیرون کشید!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی بلژیک به سختی توانست از مرحله گروهی یورو صعود کند.

به گزارش فوتبالی، هر چهار تیم گروه، مرحله گروهی را با چهار امتیاز به پایان رساندند و در نهایت کار صعود به تفاضل گل کشیده شد و اوکراین تنها تیم حذف شده گروه بود. بلژیک به مصاف اوکراین رفته بود که بازیکنان این تیم در دقایق پایانی، تساوی و دوم شدن در گروه را پذیرفته بودند و تلاشی برای گلزنی نداشتند. آنها بدین ترتیب در یک هشتم نهایی باید به مصاف فرانسه بروند که کار بسیار دشواری است اما در هر صورت در مسابقات باقی ماندند.

هواداران تیم ملی بلژیک از عملکرد تیمشان در دقایق پایانی به شدت عصبانی بودند و به همین خاطر بازیکنان را هو کردند. دی بروینه و ورتونگن دو بازیکن باتجربه تیم ملی بلژیک به سمت هواداران رفتند و آنها را تشویق کردند اما بعد از آن که هو شدند، تصمیم گرفتند که تیم را از زمین بیرون بکشند و به رختکن بروند. ورتونگن با تعجب هواداران بلژیکی را نگاه می کرد، گویی که هو شدن توسط آنها در حالی که تیمشان به یک هشتم نهایی صعود کرده بود را درک نمی کرد. 

کاراسکو در پایان بازی گفت:" صعود کردیم و به تیم افتخار می کنیم. واکنش هواداران را درک نمی کنیم. این نامیدکننده بود. به رختکن رفتیم چون این سوتها را عادی نمی دانیم. فراموش نکنیم که بلژیک در گذشته چه شرایطی داشت و حالا در همه تورنمنت ها شانس داریم." ورتونگن نیز گفت:" هواداران از این که پیروز نشدیم، ناراحت هستند اما این که پس از صعود کردن هو شویم... اولین باری بود که چنین چیزی می دیدم." 

4125