بی‌اعتمادی مطلق ستاره آلمانی بایرن مونیخ به باشگاه خود

بی‌اعتمادی مطلق ستاره آلمانی بایرن مونیخ به باشگاه خود

پایگاه خبری فوتبالی- در مستندی که اخیرا توسط رسانه ZDF پخش شده است، یاشوا کیمیش، هافبک بایرن مونیخ به طور احساسی از بی‌اعتمادی مطلق خود نسبت به باشگاه و مدیران در روزهای کرونل سخن گفته است.

به گزارش فوتبالی، در اکتبر ۲۰۲۱ و در حین همه‌گیری کرونا، یاشوا کیمیش اعلام کرد که قصد دریافت واکسن کرونا را ندارد. این امر نقش الگویی کیمیش را در رسانه‌ها و در درون باشگاه به شدت زیر سوال برد و این دقیقا جایی بود که کیمیش می‌گوید انتظار داشت حمایت باشگاه را دریافت کند: «آن زمان، همه چیز بسیار بی‌رحمانه بود. همه به من می‌گفتند شما با خودداری از دریافت واکسن، مسئول گسترش بیماری هستید. احساس می‌کردم برای مدتی طولانی در مقابل مردم و رسانه‌ها تنها باقی مانده بودم. در تقریبا ۷ سال از حضور من در مونیخ، هرگز چنین رسوایی‌هایی دور من وجود نداشته است. آن لحظه اولین جایی بود که بی‌مهری باشگاه را نسبت به خود دیدم و ناامید شدم.»

او سپس از بدرفتاری‌های مدیران بایرن مونیخ و تحریک او نسبت به تغییر تصمیم خود می‌گوید: «باشگاه حقوق من را پرداخت نکرد. به من گفتند یا واکسن می‌زنی و به تمرینات خود ادامه می‌دهی و یا خانه‌نشین خواهی شد! در انتهای همین روز که این‌ها را شنیدم، واکسیناسیون را پذیرفتم. من پیش از این گفت‌وگوها قراردادم را تا سال ۲۰۲۵ تمدید کرده بودم (که اکنون تنها یک سال از آن باقی‌مانده است). اما حسی در درونم می‌گفت که دیگر اعتمادی بین من و باشگاه وجود ندارد و حمایتی دریافت نمی‌کنم.»

گفته می‌شود احتمال خروج کیمیش و فروش او به باشگاه‌های اسپانیایی یا انگلیسی بسیار محتمل‌تر از تمدید ستاره آلمانی بایرن مونیخ با این باشگاه خواهد بود.

1428