کلافگی ستاره آلمانی بایرن مونیخ از بلاتکلیفی شرایط نیمکت تیمش

کلافگی ستاره آلمانی بایرن مونیخ از بلاتکلیفی شرایط نیمکت تیمش

پایگاه خبری فوتبالی- جاشوا کیمیش، ستاره آلمانی خط هافبک بایرن مونیخ در چند ماه اخیر همواره صحبت‌هایی در خصوص خروجش از باشگاه باواریایی وجود داشته است.

به گزارش فوتبالی، یکی از داغ‌ترین نام‌ها برای پنجره نقل و انتقالات تابستان 2024، جاشوا کیمیش، ستاره آلمانی خط میانی بایرن مونیخ است. این بازیکن آلمانی در تابستان سال گذشته نیز مورد توجه بارسلونا قرار گرفته بود، اما در نهایت ترجیح داد در اف سی هالیوود بماند.

هافبک 29 ساله آلمانی که با کادر فنی و مدیران باشگاه بایرن مونیخ به مشکل خورده، تمایلی به تمدید قراردادش ندارد و احتمال دارد در تابستان پیش رو باشگاه آلمانی را به مقصد باشگاه دیگری ترک کند.

بارسلونا، منچسترسیتی، رئال مادرید، آرسنال و لیورپول باشگاه‌هایی هستند که شرایط این ستاره آلمانی را زیر نظر دارند و می‌خواهند در تابستان برای به خدمت گرفتن او تلاش کنند. مدیران بایرن مونیخ اما هنوز امید دارند بتوانند کیمیش را برای تمدید قراردادش متقاعد کنند.

مکس ایبرل، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ در آخرین اظهارات خود در خصوص آینده بایرن مونیخ گفت: «کیمیش به وضوح به ما گفت که می‌خواهد بداند سرمربی جدید بایرن مونیخ چه کسی است، بعد از آن خواهیم دید که آیا او می‌خواهد ادامه دهد یا خیر او حرف آخر را می‌زند.»

این نشان می‌دهد که سرنوشت جاشوا کیمیش در دستان خودش قرار دارد و اگر مدیران باشگاه آلمانی نتوانند هرچه سریع‌تر تکلیف سرمربی بعدی تیمشان را روشن کنند؛ احتمالا ستاره خط هافبک خود را از دست می‌دهند.

چند بازیکن دیگر بایرن مونیخ، از جمله آلفونسو دیویس هم از بلاتکلیفی نیمکت این باشگاه کلافه شده‌اند.

1428