ستاره‌های بایرن مونیخ در لیست فروش باشگاه

ستاره‌های بایرن مونیخ در لیست فروش باشگاه

پایگاه خبری فوتبالی- طبق آخرین اخبار منتشرشده از باشگاه بایرن مونیخ، دلیخت و کیمیش کاندیدای فروش در این پنجره نقل و انتقالاتی هستند‌.

به گزارش فوتبالی، پس از عملکرد نه‌چندان شایسته در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ از باشگاه بایرن مونیخ، با ورود ابرل و کمپانی به باشگاه، طرفداران و مدیران باشگاه، انقلابی را در نقل و انتقالات باواریایی‌ها پیش‌بینی می‌کردند؛ اما رویه‌ی باشگاه در این روزها، چندان به مزاج طرفداران بایرن خوش نمی‌آید

در خط دفاعی، دایو اوپامکانو، که اشتباهات مرگباری را در این سال‌ها مرتکب شده است، با اعتماد ونسان کمپانی روبه‌رو شده است و در عوض، مدافع جوان هلندی، ماتیاس دلیخت، کاندیدای فروش در باشگاه قلمداد می‌شود. این تصمیم، به علت مصدومیت‌های پرشمار او در ۲ سال اخیر بود که باعث شد حدود ۲۵ بازی را برای هلند و بایرن از دست بدهد. دیگر علت در تصمیم به فروش او، اصلاح ساختار حقوقی باشگاه است. در باشگاه معتقدند ماتیاس دلیخت، به نسبت حقوق ۱۵ میلیونی خود عملکرد مناسبی ارائه نمی‌کند. جاناتان تاه، کاپیتان و مدافع ملی‌پوش بایر لورکوزن اصلی‌ترین جایگزین ماتیاس دلیخت بوده، و مذاکرات ابتدایی میان این ۲ باشگاه هم به خوبی در جریان است.

در کمربند خط میانی هم ژائو پالینیا، هافبک دفاعی تنومند فولام، به جایگزینی کیمیش نزدیک‌تر می‌شود. این هافبک ملی‌پوش آلمانی هم بعد از رقابت‌های یورو باید تصمیم نهایی خود را اعلام کند. از آن جایی که قرارداد یاشوا کیمیش تنها ۱ سال دیگر اعتبار دارد، او محکوم به تمدید، یا ترک باشگاه خود است. در صورت خروج کیمیش، از منچستر سیتی و بارسلونا به عنوان جدی‌ترین مشتریان او یاد می‌شود.

1428