بارسلونا به دنبال جذب رایگان ستاره خط هافبک بایرن مونیخ

بارسلونا به دنبال جذب رایگان ستاره خط هافبک بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا سعی دارد تا جاشوا کیمیش، ستاره خط هافبک بایرن مونیخ را تابستان سال آینده به صورت آزاد و رایگان به خدمت بگیرد، چرا که اعتبار قرارداد کیمیش با باواریایی‌ها در تابستان سال 2025 به پایان می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، جاشوا کیمیش، یکی از اهداف نقل و انتقالاتی هانسی فلیک در بارسلونا به حساب می‌آید؛ اما این روزها سر مدیران باشگاه به نهایی کردن انتقال نیکو ویلیامز گرم است. آن‌ها در هفته‌های اخیر به صورت جدی شرایط ستاره جوان اتلتیک بیلبائو و تیم ملی اسپانیا را زیر نظر گرفتند و امیدوار هستند تا هفته آینده کارهای این معامله تمام شود. پس از خرید نیکو ویلیامز، احتمالا سران باشگاه اسپانیایی به سراغ دنی اولمو، ستاره اسپانیایی آربی لایپزیش بروند.

بدین ترتیب، باید گفت خرید هافبک برای مدیران بارسلونا اولویت سوم است. این در حالی است که تا پیش از آغاز یورو 2024، خرید یک هافبک باکیفیت و کلاس جهانی اولویت اول کادر فنی و تیم مدیریت بارسا بود. جاشوا کیمیش، شاگرد سابق هانسی فلیک در بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در لیست گزینه‌های باشگاه قرار داشت.

اما در حال حاضر خبری مبنی بر انجام مذاکره با این بازیکن وجود ندارد. رابطه کیمیش با باشگاه بایرن مونیخ چندان تعریفی ندارد و بعید است به این راحتی‌ها راضی به تمدید قراردادش شود. قرارداد او با بایرن مونیخ در تابستان 2025 به اتمام می‌رسد و این یک فرصت طلایی برای بارسلونا است تا ستاره خط هافبک اف سی هالیوود را به صورت رایگان به خدمت بگیرد. باید دید در هفته‌های آتی چه اتفاقی میان کیمیش و مدیران بایرن می‌افتد.

1428