بارسلونا به دنبال خرید بازیکن 28 ساله بایرن مونیخ

بارسلونا به دنبال خرید بازیکن 28 ساله بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا در نظر دارد تا خرید بازیکن 28 ساله بایرن مونیخ یعنی جاشوا کیمیش را در برنامه خود داشته باشد.

به گزارش فوتبالی ، جاشوا کیمیش بازیکنی است که توانایی بازی در پست های هافبک و مدافع راست را دارد. البته او بیشتر در بایرن مونیخ در خط هافبک قرار می گیرد. تیم ژاوی هرناندز هم نیاز به هافبک دارد و کیمیش می تواند گزینه خوبی برای آبی و اناری پوشان باشد.

ژاوی شخصاً مارتین زوبیمندی از رئال سوسیداد را می خواست، اما بند فسخ 60 میلیون یورویی او باعث شد بارسا به دنبال بازیکن دیگری برود.

به گفته روزنامه آ اس، بارسلونا به دنبال این است که در تابستان آینده جاشوا کیمیش را جذب کند. این بازیکن آلمانی تا سال 2025 با بایرن مونیخ قرارداد دارد و با به پایان رسیدن این فصل وارد فصل آخر قراردادش با باواریایی ها می شود و این قضیه کمک می کند تا بایرن مونیخ کیمیش را به فروش برساند.

البته بعید به نظر می رسد که بایرن مونیخ این بازیکن را کمتر از 50 میلیون یورو به فروش برساند. در این قضیه خواسته خود بازیکن هم مهم است و اگر کیمیش بخواهد به بارسلونا بیاید می تواند بایرن مونیخ را برای به فروش رساندنش راضی کند.

1470