تغییر نقشه بارسلونا برای خرید هافبک بایرن مونیخ

تغییر نقشه بارسلونا برای خرید هافبک بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا از زمان جدایی سرجیو بوسکتس به دنبال جایگزین برای او می گردد که فعلا تلاش هایشان نتیجه ای در بر نداشته است.

به گزارش فوتبالی، هانسی فلیک به دنبال تقویت خط هافبک بارسلونا است که گزینه های متفاوتی را مد نظر دارد. بارسلونا به واسطه مشکلات مالی خود باید به سراغ گزینه های ارزان تر برود. 

یکی از اهداف بارسلونا، جاشوا کیمیش هافبک بایرن مونیخ است که فلیک نیز به او علاقه زیادی دارد. این هافبک 29 ساله مدتهاست که مورد نظر بارسلونا قرار دارد اما بارسایی ها تصور می کنند که با توجه به هزینه انتقال و دستمزد این بازیکن، نمی توانند در این تابستان به سراغش بروند. بدین ترتیب بارسایی ها ممکن است که انتقال او را به سال 2025 موکول کنند.

بیلد گزارش داده است که فلیک شاید مجبور شود که یک سال منتظر جذب هافبک محبوبش بماند.  البته در حال حاضر بارسلونا باید امیدوار باشد که کیمیش به سایر پیشنهادهایش نظیر منچسترسیتی پاسخ ندهد و یک سال در مقابل تمدید با بایرن مقاومت کند تا سال آینده رایگان راهی لالیگا شود. از سویی بارسلونا نمی تواند به واسطه مشکلات مالی خود به کیمیش قول دستمزد بالایی  را بدهد و به همین خاطر ممکن است که این بازیکن قید حضور در بارسا را بزند و به سایر پیشنهادهایش پاسخ مثبت بدهد!

4125