24 ساعت عجیب درباره رفتن یا ماندن نکونام؛ همه منتظر اعلام رسمی باشگاه استقلال

24 ساعت عجیب درباره رفتن یا ماندن نکونام؛ همه منتظر اعلام رسمی باشگاه استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- سرنوشت نیمکت استقلال برای فصل آینده سوژه اخبار متناقضی شده است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که دیروز اکثر رسانه‌ها از پایان کار جواد نکونام در استقلال خبر داده و دلایل مختلفی را برای این موضوع ذکر کرده بودند، امروز ماجرا برعکس شده و خبرهایی غیررسمی منتشر شده که در آنها گفته شده مجوز کار نکونام اوکی شده و او در استقلال ماندنی شده است.

خبرگزاری برنا به عنوان رسانه وزارت ورزش درباره این موضوع نوشته است: هولدینگ خلیج فارس با در نظر گرفتن مدت زمان باقی‌مانده از قرارداد استقلال تصمیم به ادامه همکاری با استقلال گرفت. نکونام قراردادی ۳ ساله با استقلال به امضا رسانده و با توجه به این قرارداد و رضایت مدیران هولدینگ تصمیم گرفته شده تا برخی نقاط ضعف برطرف و تیمی قدرتمند برای فصل بعد بسته شود." البته دیروز خبرگزاری های ایسنا، تسنیم و چند خبرگزاری دیگر خبر از پایان همکاری باشگاه استقلال با نکونام داده بودند.

نکته قابل توجه اینکه رسانه رسمی استقلال هیچ خبری در این زمینه منتشر نکرده و تا زمانی که خبر ادامه همکاری استقلال با نکونام به صورت رسمی اعلام نشود، نمی‌توان با قطعیت درباره این مساله صحبت کرد.

موردی که نمی‌توان به راحتی از کنار آن عبور کرد، واکنش کانالهای هواداری استقلال به احتمال ماندن جواد نکونام در این تیم است و تقریبا اکثریت هواداران استقلال حس خوبی نسبت به این اتفاق ندارند و منتظرند یا به مانند پرسپولیس، سرمربی خارجی برای تیمشان انتخاب شود یا اینکه نکونام یک دستیار خارجی بزرگ بیاورد.

1984