خداداد صحبت‌های جنجالی طارمی را تایید کرد!

خداداد صحبت‌های جنجالی طارمی را تایید کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- خداداد عزیزی صحبت‌های عجیب و مبهم چند روز قبل مهدی طارمی را درباره بازی رفت ایران و ازبکستان تایید کرد. 

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایران با هدایت امیر قلعه‌نویی موفق شد مرحله دوم مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا را به سلامت پشت سر بگذارد و در گروهی که با تیم‌های ازبکستان، هنگ‌کنگ و ازبکستان همگروه بود موفق شود به عنوان صدنشین راهی مرحله نهایی شود. 

اما در دو بازی رفت و برگشت از شکست دادن ازبک‌ها، که نسبت به دو تیم دیگر گروه قوی‌تر بودند بازماند تا همین مساله اعتراض شدید افکار عمومی را به دنبال داشته باشد. حتی در پایان بازی برگشت مقابل این تیم در ورزشگاه آزادی بازیکنان تیم ملی با شعارهای نه‌چندان جالب از سوی هواداران بدرقه شدند.

نکته جالب در تقابل‌های ایران با ازبکستان در این مرحله از مقدماتی جام جهانی این است که تیم ملی در بازی رفت برابر این تیم در تاشکند در پایان نیمه اول با دو گل از رقیب خود پیش افتاده بود و خودش را برای حفظ رکورد 100 درصد پیروزی در خاک ازبکستان آماده می‌کرد که ناگهان در نیمه دوم دو گل دریافت کرد و اگر بخت با ما یار نبود چه بسا آن را بازی را بدون امتیاز به پایان می‌رساندیم! 

با گذشت چندین ماه از آن مسابقه، مهدی طارمی در تازه‌ترین مصاحبه تلویزیونی خود مدعی شد که در آن مسابقه و در بین دو نیمه، اسیر یک‌سری کارهای بچه‌گانه شدیم و اتفاقاتی در رختکن افتاد که آن تیم نیمه اول در نیمه دوم کاملا به هم ریخت و انگار یک تیم دیگر وارد زمین شده بود!

بعد از سپری شدن تقریبا یک هفته از این ادعا، خداداد عزیزی این بخش از صحبت‌های مهدی طارمی را به صورت ضمنی تایید کرد و مدعی شد که در بین دو نیمه بازی ایران و ازبکستان اتفاقات عجیبی رقم خورد و ما نتوانستیم آن بازی را با برد پشت سر بگذاریم!

با این اتفاقات و این مصاحبه‌ها، امیر قلعه‌نویی و حتی اعضای کادر فنی‌اش باید نسبت به این موضوع شفاف‌سازی کنند و بگویند دقیقا در بین دو نیمه آن مسابقه چه اتفاقی رقم خورده است.

9098