سوال روز؛ آیا بلیت تهران برای گاریدو گرفته می‌شود؟

سوال روز؛ آیا بلیت تهران برای گاریدو گرفته می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- تکلیف حضور سرمربی پرسپولیس در ایران چه خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که دو روزنامه ورزشی، تیتر یک شماره امروزشان را به ماجرای مجوز خوان کارلوس گاریدو اختصاص داده بودند، پیمان حدادی عضو هیات مدیره پرسپولیس، در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد که سرمربی جدید این تیم، مشکلی برای فعالیت در ایران ندارد و این مربی، هفته آینده راهی تهران خواهد شد.

اما انگار ماجرا به همین سادگی نیست چرا که خبرگزاری تسنیم چند ساعت قبل اعلام کرد در جلسه امروز شورای برون مرزی، مجوز فعالیت خوان کارلوس گاریدو مورد بررسی قرار گرفت اما اعضا به جمع بندی برای صادر شدن مجوز سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال پرسپولیس نرسیدند و فعلاً وی مجوز فعالیت نگرفته است.

تماس خبرنگار فوتبالی با اعضای شورای برون مرزی وزارت ورزش به نتیجه خاصی نرسید منتها در فضای مجازی این شایعه مطرح شده که چون این مربی با باشگاه مکابی حیفای رژیم صهیونیستی، در شهر حیفا، مذاکره داشته و به رژیم صهیونیستی سفر کرده و ظاهرا ویزای حضور او در سرزمین‌های اشغالی صادر شده، هنوز خبری از مجوز کار او نیست.

البته که این مورد، تنها روایت موجود درباره سرمربی پرسپولیس نیست. خبرگزاری فارس مدعی شده باشگاه پرسپولیس برای گرفتن مجوز حضور این مربی نیاز به ارائه تضامینی دارد که هنوز توسط این باشگاه ارائه نشده است و از طرف دیگر، وزارت ورزش بابت اینکه باشگاه پرسپولیس قبل از گرفتن مجوزهای لازم، از سرمربی‌اش رونمایی کرده، از درویش و همکارانش گلایه کرده است.

یک کانال تلگرامی نزدیک به باشگاه پرسپولیس هم اعلام کرده که گاریدو مشکلی برای فعالیت در ایران نخواهد داشت و شورای برون مرزی وزارت ورزش مشکل حاد و خاصی با گاریدو نداشته و مجوز او به خاطر نقص در پرونده‌اش صادر نشده و پس از اخذ استعلام از برخی نهادها مجوز فعالیت این مربی صادر خواهد شد.

حالا باید منتظر ماند و دید که باشگاه پرسپولیس می‌تواند مشکل سرمربی جدیدش را حل کند یا اینکه قهرمان لیگ برتر باید به دنبال گزینه جدیدی برای جانشینی اوسمار ویرا باشد. گفته می‌شود احتمالا تا 24 ساعت آینده تکلیف این ماجرا تا حد زیادی مشخص خواهد شد.

6768