پیشنهاد وسوسه‌کننده النصر به ستاره منچسترسیتی

پیشنهاد وسوسه‌کننده النصر به ستاره منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه النصر قصد دارد ادرسون مورائس، دروازه بان برزیلی منچسترسیتی را با قراردادی دو ساله به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، سزار لوئیس مرلو ژورنالیست معروف ادعا کرده باشگاه النصر عربستان پیشنهاد 60 میلیون یورویی به سنگربان منچسترسیتی ارائه داده است. اگر ادرسون با این پیشنهاد موافقت کند، النصر مذاکراتش را با باشگاه سیتی آغاز خواهد کرد تا ادرسون را به خاورمیانه بیاورد. 

به نقل از سایت گل، النصر در بازار نقل و انتقالات به دنبال یک دروازه بان جدید است، چون قرارداد داوید اوسپینا در حال تمام شدن است و النصری ها از ادرسون به عنوان یک جانشین خوب نام می برند. در حالی که اشتفان اورتگا گلر دوم سیتی در غیاب ادرسون، عملکرد خیلی خوبی در درون دروازه داشته، اما بعید به نظر می رسد که پپ گواردیولا با خروج دروازه بان اول خود مخالفت کند. ادرسون در سال 2017 از بنفیکا به منچسترسیتی پیوست و از همان موقع، به یکی از مهره های کلیدی ترکیب گواردیولا تبدیل شد. 

قبلاً نیز گزارش شده بود که سیتی نمی خواهد کمتر از 40 میلیون یورو برای ادرسون دریافت کند، اما پیدا کردن یک جانشین با خصوصیات شبیه به ادرسون، کار سختی خواهد بود. 

گزینه آلترناتیو النصر در صورت شکست خوردن در جذب ادرسون، امیلیانو مارتینز، دروازه بان آرژانتینی استون ویلا خواهد بود.

4416