دلیل عجیب جدایی ستاره منچسترسیتی؛ همسرش واکنش نشان داد

دلیل عجیب جدایی ستاره منچسترسیتی؛ همسرش واکنش نشان داد

پایگاه خبری فوتبالی - برخی رسانه ها گزارش داده اند که تمجیدها از استفان اورتگا، دروازه بان ذخیره و آلمانی منچسترسیتی  باعث دلخوری ادرسون شده است و این دروازه بان برزیلی به همین خاطر به دنبال جدایی از تیم گواردیولا در این تابستان است.

به گزارش فوتبالی، ملی پوش برزیلی به صورت جدی به ترک ورزشگاه اتحاد فکر می کند. وی به مدت هفت سال در فوتبال انگلیس حضور داشته و هفده جام کسب کرده اما شایعات زیادی در مورد پیوستنش به لیگ عربستان وجود دارد که النصر و الاتحاد ممکن است مقاصد احتمالی او باشند. 

پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در مورد شایعه جدایی ادرسون گفته است:" نمی دانم. او شاید گزینه های دیگری داشته باشد. دوست داریم که بماند اما تصمیم نهایی با باشگاه هاست. نمی دانم که شرایط دقیقا چگونه است چون در روزهای گذشته تماسی نداشتیم." 

سیتی برای فروش ادرسون 50 میلیون پوند طلب کرده است. این بازیکن ترجیح می دهد که فوتبال اروپا بماند اما بعید است که باشگاهی در اروپا  حاضر شود که برای خریدنش این قدر هزینه کند و به همین خاطر انتقالش به خاویر میانه کاملا محتمل به نظر می رسد. این دروازه بان 30 ساله می خواهد از سیتی خارج شود که اتلتیک مدعی شده است که یکی از دلایل دلخوری او، تمجیدها از اورتگا بوده است!

البته لاس مورائس همسر ادرسون در پیامی به ادعای حسادت همسرش به اورتگا واکنش نشان داده و نوشته است:" در ابتدا اطلاعات بهتری کسب کنید، این خبر کاملا جعلی است." 

4125