الاتحاد عربستان فصل را با برد تمام کرد

الاتحاد عربستان فصل را با برد تمام کرد

پایگاه خبری فوتبالی- هفته پایانی مسابقات فوتبال لیگ حرفه ای عربستان با برتری تیم های مدعی و سقوط العداله همراه شد. 

به گزارش فوتبالی، تیم الاتحاد قهرمان زودهنگام مسابقات  دردیدار خانگی در شهر جده برابر الطائی با ۲ گل "عبدالرزاق حمدالله" و "هلدر کاستا" برنده شد و بدین ترتیب با ۷۲ امتیاز به کار خود در مسابقات این فصل پایان داد.

بازی تیم های الاتحاد و الطائی به دلیل برگزاری جشن قهرمانی الاتحاد و دریافت جام قهرمانی از سوی آبی و زرد پوشان، حدنصاب بیشترین درآمد از بلیت فروشی در این فضل از لیگ باشگاههای عربستان را هم با مبلغی حدود ۱۶ میلیون ریال عربستان به خود اختصاص داد.

النصر هم بدون حضور"کریستیانو رونالدو" با ۲ گل "اندرسون تالیسکا" و یک گل "محمد خلیل مران" برد ۳ بر صفر مقابل الفتح را جشن گرفت. النصر با ۶۷ امتیاز به کار خود به عنوان تیم نایب قهرمان پایان داد.

تیم الهلال هم به عنوان یکی از قدرتهای سنتی فوتبال عربستان، با نتیجه ۳ بر ۲ برابر الرائد برنده شد. در این بازی "مصعب فهد الجویر"، " محمد حمد القحطانی" و"عبدالله عطیف" گل های الهلال را به ثمررساندند. الهلال فصل را با ۵۹ امتیاز به عنوان تیم سوم به پایان رساند.

در حساس ترین بازی ها برای مشخص شدن تیم دوم سقوط کننده به دسته اول، الخلیج با نتیجه ۳ بر یک ابها را شکست داد و در لیگ حرفه ای باقی ماند اما العداله با شکست ۲ بر صفر مقابل الاتفاق به دسته پایین تر سقوط کرد. پیش از این الباطن هم به لیگ دسته اول سقوط کرده بود.

  ۱۹۷۹