احتمال همبازی شدن کریم بنزما و سادیو مانه در الاتحاد عربستان

احتمال همبازی شدن کریم بنزما و سادیو مانه در الاتحاد عربستان

پایگاه خبری فوتبالی- وینگر اهل سنگال باشگاه النصر در آستانه حضور در الاتحاد قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر وبسایت اسکای باشگاه الاتحاد عربستان به دنبال جذب سادیو مانه از النصر است و بحث در مورد ساختار انتقال قرضی یا دائمی ادامه دارد. این معامله هنوز انجام نشده است اما کریم بنزما به الاتحاد گفته که میخواهد با سادیو مانه همبازی شود و معتقد است اضافه شدن او به الاتحاد برای ادامه رقابت های لیگ عربستان به تیم الاتحاد کمک خواهد کرد. مطابق آخرین خبر سادیو مانه در ساعات آتی النصر را ترک خواهد کرد و باشگاه عربستانی گزینه هایی را برای جانشینی او مشخص کرده است اما احتمالا به دلیل مشکلات مالی نمی تواند کسی را جذب کند.

پیش از این و به نقل از اسپورت عربستان، گزارش‌ های رسیده از منابع نزدیک به باشگاه الاتحاد حاکی از آن بود که مذاکرات این تیم با النصر برای معاوضه کریم بنزما با دو مهاجم تیم النصر یعنی سادیو مانه و اندرسون تالیسکا ادامه دارد. البته در این مورد گفته شده هواداران النصر با توجه به نمایش ضعیف کریم بنزما در فصل گذشته در الاتحاد مخالف حضور این بازیکن در خط حمله تیم خود و بازی کنار کریستیانو رونالدو پرتغالی هستند.

سادیو مانه پس از حضور یکساله در بایرن مونیخ به مدت یک فصل راهی النصر شد و دوران خوبی را در این تیم سپری کرد و حالا در آستانه ترک این تیم است.

۱۰۰۹