قابی مشابه از رونالدو در رئال مادرید و النصر عربستان

قابی مشابه از رونالدو در رئال مادرید و النصر عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در حال حاضر 38 سال سن دارد و به نظر می رسد که به سال های آخر دوران حرفه ای خود رسیده است اما عملکردش نشان می دهد که او همچنان روی فرم است و انگیزه بالایی برای ادامه کار خود دارد.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو با زدن 53 گل، بهترین گلزن سال 2023 میلادی شده است و بالا تر از بازیکنانی مثل هری کین، کیلیان امباپه و ارلینگ هالند قرار گرفته است.

رونالدو در بازی آخر خود که بازی النصر عربستان مقابل الاتحاد عربستان بود موفق شد دو گل از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند و به این ترتیب به روند گلزنی خود ادامه بدهد. رونالدو در خوشحالی هایی که پس از گلزنی انجام می دهد، گاهی اوقات خودش را نشان می دهد. ستاره پرتغالی در رئال مادرید هم این سبک از خوشحالی را داشت و پس از گلزنی هایش به شکلی غرور آمیز خودش را نشان می دهد.

لباس میهمان النصر عربستان به رنگی است که تا حدودی می توان آن را شبیه به لباس اول رئال مادرید در نظر گرفت و رونالدو را با سال هایی که در رئال مادرید بود مقایسه کرد. کریس رونالدو بین سال های 2009 تا 2018 ستاره اول رئال مادرید بود و با زدن 450 گل آقای گل تاریخ باشگاه رئال مادرید شد.

1470