الاتحاد عربستان به قهرمانی نزدیک تر شد

الاتحاد عربستان به قهرمانی نزدیک تر شد

پایگاه خبری فوتبالی- بازی های پایانی هفته بیست و هشتم لیگ حرفه ای فوتبال عربستان با پیروزی تیم های مدعی النصر و الاتحاد و شکست تیم الهلال به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، تیم الاتحاد در جدال با الباطن در شهر جده با تنها گل دقیقه ۹ "رومارینیو" از سد رقیب انتهای جدولی خود عبور کرد و ضمن حفظ صدرجدول، سقوط الباطن را هم به دسته اول قطعی کرد.

تیم النصر عربستان هم که همچنان به لغزش زرد و آبی پوشان الاتحاد چشم دوخته است در دیداری مهم با الشباب در حالی که ۲ بر صفر عقب بود، توانست به پیروزی برسد.

در این بازی که در ورزشگاه الاوائل پارک انجام شد، "کریستین گوانکا" بازیکن ۳۰ ساله آرژانتینی دو بار دردقایق ۲۵ و ۴۰ دروازه النصر را باز کرد.

 در ادامه این رقابت و در فاصله کوتاهی قبل از پایان نیمه اول، "اندرسون تالیسکا" گل اول النصر را به ثمررساند.

در نیمه دوم بازی تیم النصر بهتر از الشباب ظاهر شد و در فاصله تنها ۱۴ دقیقه  با گل های "عبدارحمان غریب" و "کریستیانو رونالدو" برتری ۳ بر ۲ را کسب کرد تا همچنان به قهرمانی امیدوار باشد.

رونالدو هم در این بازی اولین بار گلزنی به یکی از تیم های بزرگ فوتبال باشگاهی عربستان را تجربه کرد. او پیش از این در دو بازی مقابل الاتحاد و یک بازی مقابل الهلال نتوانسته بود در امر گلزنی موفق باشد.

در دیگر بازی سه شنبه شب، تیم الهلال شکست دور از انتظار ۲ بر صفر را برابر العدله پذیرفت.

این نتیجه درحالی کسب شد که العداله از دقبقه ۴۸ با اخراج یک بازیکن خود ۱۰ نفره شد. 

در جدول رده بندی مسابقات لیگ عربستان، الاتحاد با ۶۶ امتیاز در صدر قرار دارد و النصر با ۶۳ امتیاز دوم است. تیم های الشباب و الهلال هم با ۵۳ امتیاز سوم و چهارم هستند.

دو هفته پایانی مسابقات لیگ عربستان به ترتیب روزهای ۶ و ۱۰ خرداد و به شکل همزمان انجام خواهد شد.

در هفته بیست و نهم النصر میهمان الاتفاق است و الاتحاد به مصاف الفیحا خواهد رفت. در هفته پایانی هم الاتحاد با الطائی پیکار خواهد کرد و النصر میزبان الفتح خواهد بود.

با توجه به رقبای نه چندان قدرتمند الاتحاد در دو بازی بعدی و فاصله ۳ امتیازی حال حاضر با النصر، قهرمانی آبی و زردپوشان شهر جده بسیار محتمل به نظر می رسد.

۱۹۷۹