الاتحاد به دنبال جذب ستاره منچسترسیتی

الاتحاد به دنبال جذب ستاره منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - الاتحاد عربستان قصد دارد تا با ارائه یک پیشنهاد وسوسه کننده، ادرسون مورائس، دروازه بان برزیلی منچسترسیتی را به خدمت بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، دیلی میل ادعا می کند باشگاه عربستانی به دنبال تقویت تیم خود برای فصل آینده است تا بتواند با باشگاه هایی همچون الهلال و النصر در لیگ حرفه ای عربستان رقابت کند و در همین راستا، علاقه زیادی به جذب ادرسون مورائس، گلر باشگاه منچسترسیتی دارند. 

دیلی میل همچنین مدعی است الاتحاد در تابستان گذشته هم به جذب ادرسون علاقه مند بود، اما نمی خواست مبلغ زیادی برای او هزینه کند، اما حالا فکر می کنند که می توانند ادرسون را با رقمی در حدود 25 میلیون پوند به خدمت بگیرند. همچنین النصر نیز می خواهد ادرسون را خریداری کند و او را به جای داوید اوسپینا در درون دروازه قرار دهد. قرارداد اوسپینا با النصر در پایان فصل جاری به اتمام می رسد. 

البته نظر پپ گواردیولا در این باره بسیار حائز اهمیت است. اگرچه اشتفان اورتگا در غیاب ادرسون، چند بازی خیره کننده از خودش به نمایش گذاشت، اما بعید به نظر می رسد که گواردیولا با خروج یکی از بهترین دروازه بانان دنیا از سیتی موافقت کند، زیرا ادرسون نقش کلیدی در تاکتیک های پپ در زمین ایفا می کند.

4416