صعود ژرمن‌ها به مرحله یک چهارم نهایی با زدن دو گل در نیمه دوم

صعود ژرمن‌ها به مرحله یک چهارم نهایی با زدن دو گل در نیمه دوم

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های یورو 2024، تیم ملی آلمان و تیم ملی دانمارک در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک که ورزشگاه اختصاصی باشگاه بروسیا دورتموند است به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی آلمان موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی ، حالا ژرمن ها که میزبان این دوره از بازی های جام ملت های اروپا هستند، به مرحله یک چهارم نهایی بازی ها راه یافته اند. هدف تیم ملی آلمان بدون تردید قهرمان شدن در بازی های یورو 2024 است.

در این بازی در نیمه اول حدود 15 تا 20 دقیقه، بازی به خاطر شرایط بد جوی متوقف شد و پس از آن دوباره از سر گرفته شد. البته نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم شاگردان یولیان ناگلزمن برای پیروزی به میدان آمده بودند و در نهایت به هدف خود رسیدند.

در دقیقه 53 بازی، کای هاورتز موفق شد گل اول تیم ملی آلمان را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. گل دوم تیم ملی آلمان را هم جمال موسیالا در دقیقه 68 روی پاس نیکو اشلوتربک به ثمر رساند. ژرمن ها تا پایان بازی فرصت های دیگری هم برای گلزنی داشتند اما در نهایت موفق نشدند گل های بیشتری بزنند.

تماشای گل دوم آلمان

1470