رسمی؛ سرمربی تیم ملی آلمان اخراج شد

رسمی؛ سرمربی تیم ملی آلمان اخراج شد

پایگاه خبری فوتبالی - هانس دیتر فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان از سمت خود برکنار شد.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی آلمان روز گذشته در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ملی ژاپن رفت و در نهایت در این بازی با نتیجه چهار بر یک شکست خورد و تحقیر شد. این شکست موجب شد تا صبر مسئولان فدراسیون فوتبال آلمان درباره هانسی فلیک تمام شود و این سرمربی را از کار برکنار کنند.

هانسی فلیک در رقابت های جام جهانی 2022 قطر هم عملکرد جالبی نداشت و تیم او در دور گروهی از رقابت ها کنار رفت. در آن زمان فدراسیون فوتبال آلمان به هانس دیتر فلیک مهلت بیشتری داد چرا که به نظر می رسد که فلیک در حال تغییر نسل بازیکنان تیم ملی آلمان است و به زمان بیشتری نیاز دارد اما اکنون دیگر زمان برای او به پایان رسیده است.

تیم ملی آلمان با هدایت فلیک در رقابت های جام جهانی 2022 قطر هم مقابل تیم ملی ژاپن شکست خورده بود و اکنون در یک بازی دوستانه هم آلمان ها مقابل ژاپن شکست خوردند تا مشخص شود که پیشرفتی در کار هانس دیتر فلیک اتفاق نیفتاده است.

فعلا به طور موقت قرار است که رودی فولر روی نیمکت تیم ملی آلمان بنشیند و باید دید که تصمیم نهایی فدراسیون فوتبال آلمان برای سرمربی جدیدش چه خواهد بود. آلمان 9 ماه دیگر میزبان رقابت های یورو 2024 است.

1471