واکنش هانسی فلیک به شایعات حضورش بر روی نیمکت تیم ملی آلمان

واکنش هانسی فلیک به شایعات حضورش بر روی نیمکت تیم ملی آلمان

پایگاه خبری فوتبالی - هانسی دیتر فلیک سرمربی بایرن مونیخ به شایعات اخیر در خصوص حضورش بر روی نیمکت تیم ملی آلمان واکنش نشان داد. 

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان رسما اعلام کرد که پس از پایان یورو 2020 دیگر بر روی نیمکت مانشافت نخواهد نشست. پس از این، نام‌های زیادی از جمله یورگن کلوپ و هانسی فلیک به عنوان جانشینان احتمالی‌اش در نظر گرفته شدند. 

به نقل از گل، فلیک در این خصوص به خبرنگاران گفت: "من تا سال 2023 قرارداد دارم و می‌خواهم تمامی جام‌ها را با بایرن مونیخ به دست بیاورم. من به زمان حال اعتقاد دارم و می‌خواهم فقط روی بایرن و برنامه‌های پیش رویم تمرکز کنم برای دیدار برابر وردربرمن در روز شنبه آماده شوم. همانطور که گفتم، به این شایعات هیچ اهمیتی نمی‌دهم."

او در ادامه در خصوص لوو نیز گفت: "او آلمان را به قهرمانی جام جهانی 2014 برزیل رساند و می‌تواند بابت این موضوع به خودش افتخار کند. فکر می‌کنم که او در طول حضورش بر روی نیمکت آلمان، کارهای بزرگی انجام داد."

پیش از فلیک، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول نیز اعلام کرد که هیچ برنامه و علاقه‌ای برای هدایت ژرمن‌ها ندارد.

به جز هانسی فلیک و یورگن کلوپ، از رالف رانکینگ مدیر ورزشی سابق لایپزیش نیز به عنوان جانشین احتمالی یواخیم لوو نیز یاد می‌شود.

4416