یواخیم لوو: اوزیل پاسخی به تماس های من نداد

یواخیم لوو: اوزیل پاسخی به تماس های من نداد

سایت رسمی فوتبالی - یواخیم لوو ادعا کرد که مسوت اوزیل پس از تصمیمش برای خداحافظی از تیم ملی آلمان، تماس های او را بی پاسخ گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، ستاره آرسنال به همراه ایلکای غندوغان پس از انتشار عکسی در کنار رییس جمهور ترکیه، رجب طیب اردوغان، در آستانه جام جهانی روسیه مورد انتقادات شدیدی قرار گرفتند.

اوزیل که اصالتش به ترکیه برمی گردد اخیرا و پس از حذف آلمان از مرحله گروهی جام جهانی روسیه از تیم ملی خداحافظی کرد و مدعی شد که هدف رفتارهای نژادپرستانه قرار گرفته است. او در بیانیه خداحافظی خود گفت: " وقتی پیروز می شدیم آلمانی بودیم اما وقتی می باختیم یک مهاجر بودیم. "

لوو تاکید کرد که بارها تلاش کرده به اوزیل دسترسی پیدا کند اما تماس های او و هم تیمی های سابق اوزیل، تونی کروس و توماس مولر، بی پاسخ مانده است. 

لوو گفت: " ما تاثیر عکس اوزیل و غندوغان را ارزیابی کردیم. تنها تفکر من در آن زمان آمادگی برای جام جهانی بود. مسوت اوزیل حتی با من تماس نگرفت. به جای او مدیربرنامه هایش به من زنگ زد. من بارها تلاش کردم با او صحبت کنم اما تا امروز موفق به انجام این کار نشدم. ما از تصمیم اوزیل برای خداحافظی از تیم ملی ناراحتیم اما باید آن را بپذیریم. هرچند او درباره نژادپرستی کمی اغراق کرده است. آنها هرگز هدف رفتارهای نژادپرستانه یا چیزی شبیه به این در تیم ما نبودند. "

مدیر تیم ملی آلمان، الیور بیرهوف، اضافه کرد: " یک بازیکن ملی نمی تواند هدف آزارهای نژادپرستانه باشد. ما باید با این موضوع مبارزه کنیم. اما ما اتهامات را نیز نمی پذیریم. در تیم هیچ رفتار نژادپرستانه ای صورت نگرفت. ما می خواهیم حتی وقتی بازیکنان در تیم ملی نیستند به آنها نزدیک باشیم و این شامل ملاقات با آنها در خانه هایشان نیز می شود. "