ستاره‌ای که می‌تواند سورپرایز هانسی فلیک برای فصل جدید باشد

ستاره‌ای که می‌تواند سورپرایز هانسی فلیک برای فصل جدید باشد

پایگاه خبری فوتبالی- نوح درویش، می‌تواند سورپرایز این فصل هانسی فلیک برای هواداران بارسلونا باشد.

به گزارش فوتبالی، هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان چندی پیش با امضای قراردادی دو ساله، رسما هدایت بارسلونا را بر عهده گرفت. این سرمربی آلمانی از ابتدای فصل آینده بر روی نیمکت کاتالان‌ها خواهد نشست. او از الان به دنبال برنامه‌ریزی برای فصل آینده است و می‌خواهد تحولی اساسی در شکل بازی آبی‌واناری‌ها به وجود بیاورد.

رسانه‌ها مدعی شده‌اند فلیک می‌خواهد سیستم 4-2-3-1 خودش را که در تیم‌های قبلی پیاده می‌کرد را در بارسا نیز به اجرا در آورد. برای این سیستم، او نیاز به یک هافبک خلاق دارد که پاس‌های ریسکی نهایی را به خوبی ارسال کند. گفته می‌شود که پدری گزینه مورد علاقه هانسی فلیک برای بازی در این پست است. همچنین فرمین لوپز، هافبک جوان بارسایی‌ها نیز توانایی بازی در این پست را دارد.

اما یک بازیکن در آکادمی بارسلونا است که می‌تواند سورپرایز هانسی فلیک برای فصل پیش رو باشد. نوح درویش، جوان آلمانی 17 ساله بارسلونا فصل گذشته با آکادمی این باشگاه قرارداد امضا کرد و به مرور زمان در تیم‌های پایه بارسا جا افتاد. او در رقابت‌های جام جهانی نوجوانان کاپیتان تیم زیر 17 سال آلمان بود و در آن رقابت‌ها خوش درخشید.

نوح درویش یک گزینه مناسب برای بازی در پست هافبک شماره 10 است. او هم‌وطن هانسی فلیک است و می‌تواند امیدوار باشد که سرمربی آلمانی او را به تیم اصلی ببرد و باعث پیشرفتش شود. شنیده‌ها حاکی از آن است که مارک کاسادو هم از گزینه‌های بازی در تیم اصلی است.

1428