آیا کاپیتان تیم ملی دانمارک به شیاطین سرخ خیانت کرده بود؟

آیا کاپیتان تیم ملی دانمارک به شیاطین سرخ خیانت کرده بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان تیم ملی دانمارک اصرار دارد که در تابستان به ترک منچستریونایتد فکر نکرده است.

به گزارش فوتبالی، کریستین اریکسن پس از دبل در دیدار مقابل بارنزلی گفت که هرگز به ترک منچستریونایتد و انتقال قرضی به رئال بتیس در تابستان امسال فکر نکرده است.

کاپیتان تیم ملی دانمارک در فصل گذشته تنها ۱۴ بار برای یونایتد به میدان رفت. با این وجود، یونایتد پیشنهاد رئال بتیس برای انتقال قرضی اریکسن در فصل نقل و انتقالات تابستانی امسال را رد کرد.

اریکسن در منچستر ماند و پاداش آن را نیز گرفت زیرا در فصل جاری توانسته دقایق بیشتری در ترکیب یونایتد بازی کند و بدرخشد. پس از ۲ شکست ناامیدکننده مقابل برایتون و لیورپول، اریکسن در دیدار تیمش مقابل ساوت‌همپتون به ترکیب اصلی بازگشت.

اریکسن در دیدار بعدی مقابل بارنزلی در جام اتحادیه هم در ترکیب حضور داشت و ۲ گل از ۷ گل شیاطین سرخ در این دیدار را به ثمر رساند. هافبک ۳۲ ساله سابق تاتنهام اصرار دارد که در یونایتد ماندنی است و تنها اگر باشگاه او را نخواهد، اولدترافورد را ترک خواهد کرد.

اریکسن گفت: از حضور در یونایتد احساس بسیار خوبی دارم. اگر به من می‌گفتند برو، می‌رفتم اما چنین حرفی را نشنیدم. من مردی هستم که دوست دارم در مکانی باشم که خانواده‌ام در آن زندگی می‌کنند و در عین حال بتوانم بازی کنم، این همیشه هدف من خواهد بود.

1033