اینتر در پی خرید دفاع راست لهستانی استون ویلا

اینتر در پی خرید دفاع راست لهستانی استون ویلا

پایگاه خبری فوتبالی- اینتر برای تقویت تیم خود تصمیم دارد برای جذب متی کش، مدافع راست لهستانی استون ویلا اقدام کند.

به گزارش فوتبالی، اینتر پس از فصل موفقی که با سیمونه اینزاگی پشت سر گذاشت و توانست مقتدرانه قهرمانی در سری آ را جشن بگیرند، می‌خواهد در فصل جدید نیز با اقتدار ظاهر شود و به روند خوب خودش ادامه دهد. مدیران این باشگاه در اندیشه تقویت چند پست در بازار نقل و انتقالات تابستانی هستند و باید دید سرانجام چه بازیکنانی در این فصل به اینتر می‌پیوندند.

یکی از پست‌هایی که سران اینتر به دنبال تقویت آن هستند، وینگ‌بک راست است. دنزل دومفرایز در فصلی که گذشت چندان درخشان ظاهر نشد و حالا در آستانه جدایی از جمع افعی‌ها قرار گرفته است. به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، مذاکرات میان دومفرایز و مدیران اینتر روند خوبی نداشته است. همچنان دو طرف به توافق نزدیک نیستند.

در ادامه این گزارش آمده است که در صورت جدایی مدافع-هافبک هلندی، اینتر به سراغ متی کش، ستاره لهستانی باشگاه استون ویلا خواهد رفت. دان اندویه، وینگر 23 ساله و سوییسی باشگاه بولونیا دیگر گزینه افعی‌ها برای جانشینی دنزل دومفرایز است.

چند هفته پیش نیز خبری منتشر شد مبنی بر این‌که آث میلان هم متی کش را زیر نظر گرفته است. به گزارش کالچو مرکاتو، میلان تمایل زیادی برای خرید متی کش دارد و او در لیست این باشگاه برای تقویت جناح راست خط دفاعی حضور دارد. باید دید در نهایت کدام باشگاه از شهر میلان موفق به جذب دفاع راست لهستانی خواهد شد؟

1428