استون ویلا، مشتری جدید ستاره ایتالیایی یوونتوس

استون ویلا، مشتری جدید ستاره ایتالیایی یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی- فدریکو کیه زا، وینگر ایتالیایی باشگاه یوونتوس که اخیرا در لیست فروش این باشگاه قرار گرفته، توجه باشگاه استون ویلا را به خود جلب کرده و ممکن است در تابستان امسال راهی لیگ برتر انگلیس شود.

به گزارش فوتبالی، فدریکو کیه زا در فصلی که گذشت نتوانست در حد انتظار ظاهر شود. این وینگر 27 ساله ایتالیایی پس از درخشش در فیورنتینا به یوونتوس پیوست و در اوایل دوران حضورش نیز امیدوارکننده نشان داد. این وینگر تکنیکی در یورو 2020 در اوج دوران فوتبالی خود قرار داشت و توانست تیم ملی ایتالیا را به سوی قهرمانی در رقابت‌های یورو هدایت کند.

اما حالا شرایط برای او تغییر کرده است. کیه زا پس از بازگشت از مصدومیت سختی که به آن دچار شده بود، دیگر نتوانست در حد انتظار ظاهر شود و همین موضوع باعث شد تا در این تابستان در لیست فروش بیانکونری قرار داشته باشد. چند باشگاه سرشناس اروپایی از جمله ناپولی، آ اس رم و بایرن مونیخ شرایط او را زیر نظر داشتند. به نقل از برخی رسانه‌ها، یوونتوس حاضر است این بازیکن را با مبلغی نزدیک به 20 میلیون یورو به فروش برساند که قیمت مناسبی برای بازیکنی در حد کیه زا به حساب می‌آید.

به نقل از نشریه ایتالیایی کوریره دلو اسپرت، مدیران استون ویلا با فدریکو کیه زا ارتباط برقرار کردند و شرایط او را جویا شدند. آن‌ها پیشنهاد مالی خوبی برای این بازیکن ارائه کردند. استون ویلا فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت و این می‌تواند نکته‌ای باشد که باعث شود کیه زا به پیوستن به این باشگاه ترغیب شود.

1428