ستاره 27 ساله یوونتوس در لیست خرید تاتنهام نیست

ستاره 27 ساله یوونتوس در لیست خرید تاتنهام نیست

پایگاه خبری فوتبالی- با این‌که گفته می‌شد فدریکو کیه زا هدف نقل و انتقالاتی تاتنهام است، اما به نظر می‌رسد این بازیکن اولویت سفیدهای شمال لندن در بازار نقل و انتقالات تابستانی نیست.

به گزارش فوتبالی، فدریکو کیه زا، ستاره ایتالیایی باشگاه یوونتوس در تابستان امسال در آستانه جدایی از تیم خود قرار گرفته است. گفته می‌شود تیاگو موتا اعتقاد خاصی به بازی این بازیکن ندارد و با جدایی او مخالفت نمی‌کند. او مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار داشت، اما در حال حاضر تنها تاتنهام شرایط این بازیکن را زیر نظر دارد.

پیش از این، نشریه دیلی میل مدعی شده بود که تاتنهام سعی دارد تا فدریکو کیه زا را به خدمت بگیرد، اما پیشنهادی که ارائه دادند برای مدیران یوونتوس متقاعدکننده نبوده است. شنیده می‌شد که تاتنهام در پیشنهادات بعدی حاضر بود مبلغ درخواستی یوونتوس را بپردازد، اما سران بیانکونری تا زمانی که جانشین مناسبی برای او به خدمت نگیرند، اجازه جدایی به او نمی‌دهند.

به نقل از آلساید گلد، فدریکو کیه زا در لیست اولویت‌های اصلی تاتنهام برای پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال نیست. اخباری که تا به حال منتشر شده صحت ندارد و تا به امروز تاتنهام مذاکره جدی‌ای برای به خدمت گرفتن کیه زا انجام نداده است. حالا باید دید چه سرنوشتی برای این بازیکن 27 ساله ایتالیایی رقم خواهد خورد؟ آیا به تیم دیگری منتقل می‌شود یا به کار خود در یوونتوس ادامه می‌دهد؟

1428