استون ویلا قیمت مهاجم جوان خود را مشخص کرد

استون ویلا قیمت مهاجم جوان خود را مشخص کرد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه استون ویلا قیمت درخواستی برای مهاجم جوان خود جان دوران را که خواهان بسیاری در این تابستان دارد را اعلام کرد.
 
به گزارش فوتبالی، در پنجره‌ی نقل و انتقالاتی تابستان چلسی و برخی از باشگاه‌های ایتالیایی به دنبال جذب جان دوران مهاجم کلمبیایی آستون ویلا هستند. پس از تصمیم بنجامین سسکو به تمدید کردن قرارداد خود و ماندن در لایپزیگ، باعث شده تا چلسی بار دیگر برای خرید جان دوران که از فصل قبل علاقه به جذب این مهاجم دارد، اقدام کند.
 
به‌ گزارش فابریزیو رومانو خبرنگار معتبر ایتالیایی، جان دوران یکی از نام‌های فهرست نهایی چلسی است و حتی صحبت‌های اولیه بین چلسی و آستون ویلا اتفاق افتاده است. باشگاه آستون ویلا ارزش دوران را حدود ۳۵ تا ۴۰ میلیون پوند می‌داند. به گفته‌ی رومانو جان دوران خودش نیز ترجیح می‌دهد به جای پیوستن به باشگاه‌های ایتالیایی به چلسی بپیوندد.
 
جان دوران ۲۰ ساله که در ژانویه ۲۰۲۳ به آستون ویلا پیوسته نتوانسته زیاد برای این تیم به میدان برود و درخشش اوله واتکینز یکی از دلایل این اتفاق بوده است. دوران در یک فصل و نیم حضور خود در ویلا پارک ۳۷ بازی انجام داده و ۸ گل به ثمر رسانده است.
 
آستون ویلا خواهان کانر گلگر از چلسی است و همچنین آن‌ها در حال حاضر با یوونتوس بر سر معاوضه داگلاس لوئیز با وستون مک‌کنی و ساموئل ایلینگ جونیر مذاکره می‌کنند.

باید دید در نهایت چه سرنوشتی برای هافبک مورد علاقه مائوریتسیو پوچتینو رقم خواهد خورد؟ آیا ورود دوران عملیات خروج گلگر را سرعت می‌بخشد؟

 ۱۴۲۸