رسمی؛ مهاجم جوان آستون ویلا به چلسی پیوست

رسمی؛ مهاجم جوان آستون ویلا به چلسی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- عمری کلیمن مهاجم ۱۸ ساله و انگلیسی آستون ویلا به چلسی پیوست.

به گزارش فوتبالی، عمری کلیمن مهاجم ۱۹۱ سانتی متری آکادمی آستون ویلا با قراردادی به ارزش ۱۹ میلیون پوند (۲۲ میلیون یورو) به چلسی پیوست. این انتقال در کنار انتقال یان ماتسن از چلسی به آستون ویلا انجام شده است. قرارداد کلیمن با چلسی تا سال ۲۰۳۰ با قابلیت یک سال تمدید اختیاری خواهد بود.

این مهاجم ۱۸ ساله پس از پیوستن به چلسی گفت: ایستادن و حضور داشتن اینجا به عنوان یک بازیکن چلسی شگفت انگیز است. چلسی یک باشگاه بزرگ با یک تاریخ فوق العاده است پس پیوستن به این باشگاه خیلی شگفت انگیز است. برای من این رویایی است که به حقیقت پیوسته و نمی‌توانم برای شروع کار در اینجا صبر کنم.

او در ادامه گفت: می‌خواهم در پیراهن چلسی موفق باشم. برای بردن بازی‌ها و امیدوارم جام ها. به مرور زمان امیدوارم بتوانم یکی از چهره‌هایی باشم که عکس آن‌ها در کنار استادیوم زده می‌شود. من می‌خواهم بازیکن بزرگی برای این باشگاه شوم.

عمری کلیمن سابقه‌ی بازی برای تیم‌های ملی پایه انگلیس و ایرلند شمالی را دارد. این مهاجم در فصل گذشته برای تیم زیر ۲۱ ساله‌های آستون ویلا پس از انجام ۱۸ بازی آمار ۱۰ گل و ۱ پاس گل را ثبت کرده و همچنین ۶ بازی برای تیم بزرگسالان و زیر نظر اونای امری در فصل گذشته انجام داده است.

۱۴۲۸