میلان به دنبال جذب مدافع راست لهستانی آستون ویلا

میلان به دنبال جذب مدافع راست لهستانی آستون ویلا

 پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه آث میلان برای تقویت خط دفاعی و پست دفاع راست به دنبال جذب متی کش از آستون ویلا است.

 به گزارش فوتبالی، در نقل و انتقالات تابستانی باشگاه آث میلان برای تقویت پست دفاع راست به دنبال جذب گزینه‌های مدنظر خود خواهد بود. امرسون رویال و تیاگو سانتوس گزینه‌های میلان در چند روز اخیر بودند اما امروز خبری مبنی بر علاقه جدی میلان به متی کش مدافع راست لهستانی آستون ویلا منتشر شد.

 به گزارش کالچو مرکاتو، میلان علاقه زیادی به جذب متی کش دارد و او در لیست مدنظر این تیم برای تقویت دفاع راست در کنار امرسون رویال و تیاگو سانتوس قرار دارد اما روسونری در حال حاضر هیچ مذاکره‌ای با آستون ویلا نداشته است. با این وجود جفری مونکادا قرار است به انگلیس سفر کند تا اطلاعاتی درباره انتقال احتمالی این بازیکن لهستانی جمع آوری کند.

 در حال حاضر ارزش این مدافع ۲۶ ساله بیش از ۲۰ میلیون یورو تخمین زده می‌شود. همچنین امرسون رویال که گزینه‌ی دیگر میلان برای تقویت دفاع راست می‌باشد، ۲۵ میلیون یورو برای روسونری هزینه خواهد داشت‌.

 متی کش که در تابستان ۲۰۲۲ از تیم ناتینگهام فارست به آستون ویلا پیوست، در چهار فصل حضور خود در ویلا پارک عملکرد خوبی به عنوان دفاع راست از خود نشان داده و توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی را جلب کرده است. او در حال حاضر نیز در اردوی تیم ملی لهستان برای آمادگی پیش از یورو قرار دارد و یک فرصت دیگر برای درخشش پیش‌رو دارد.

۱۴۲۸