گذشت 15 سال از پیوستن رونالدو به رئال مادرید

گذشت 15 سال از پیوستن رونالدو به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - پانزده سال پیش در چنین روزی بود که کریستیانو رونالدو به طور رسمی از منچستر یونایتد به رئال مادرید پیوست و یک دوران فوق العاده را شروع کرد.

به گزارش فوتبالی ، کریس رونالدو در حال حاضر 39 سال سن دارد و در تیم النصر عربستان بازی می کند. او در سال 2009 میلادی از منچستر یونایتد به رئال مادرید پیوست و به این ترتیب یک تغییر قابل توجه در دوران حرفه ای خود ایجاد کرد.

رونالدو با رقم 94 میلیون یورو از منچستر یونایتد به رئال مادرید پیوست. در آن زمان او گران ترین خرید تاریخ رئال مادرید به حساب می آمد. رونالدو تا سال 2018 در رئال مادرید حضور داشت. کریس رونالدو توانست در 438 بازی برای رئال مادرید، 450 گل به ثمر برساند و 131 پاس گل بدهد. رونالدو در رئال مادرید 2 بار قهرمان لالیگا شد، 2 بار توانست فاتح کوپا دل ری شود. 2 بار سوپرکاپ اسپانیا را بالای سر برد. 4 بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد. 2 بار سوپرجام اروپا را فتح کرد و 3 بار هم قهرمان جام باشگاه های جهان شد.

کریستیانو رونالدو در نهایت در سال 2018 با رقم 118 میلیون یورو از رئال مادرید راهی یوونتوس شد. رونالدو در یوونتوس هرگز نتوانست قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و افتخاراتی که در رئال مادرید داشت را تکرار کند.

1470