حمله اسطوره منچستریونایتد به ستاره رئال مادرید بابت رفتار عجیبش

حمله اسطوره منچستریونایتد به ستاره رئال مادرید بابت رفتار عجیبش

پایگاه خبری فوتبالی - روی کین اسطوره منچستریونایتد از کیلیان امباپه ستاره تیم ملی فرانسه به خاطر تلف کردن وقت در بازی با اتریش انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته اولین بازی تیم ملی فرانسه در یورو 2024 مقابل اتریش برگزار شد که در نهایت خروس ها با برتری خفیف یک بر صفر، 3 امتیاز به دست آوردند. اما در این دیدار، کیلیان امباپه بعد از برخورد با کوین دانسو مدافع اتریش، دچار شکستگی بینی شد. وقتی که تیم پزشکی برای مداوای امباپه به زمین آمد و خواست او را به بیرون از زمین منتقل کند، ستاره سابق پی اس جی خیلی سریع دوباره وارد میدان شد و روی زمین افتاد. داور هم این صحنه را دید و به خاطر تلف کردن وقت به امباپه کارت زرد نشان داد. 

روی کین اسطوره منچستریونایتد به ITV گفت: "او مصدوم شد، اما نکته شرم آور این است که خیلی سریع برگشت. نمی دانم قصد داشت وقت تلف کند، اما به مسابقه برگشت و روی زمین افتاد. من اصلاً دوست ندارم چنین چیزی ببینم. اصلاً قابل بحث نیست. شاید مربی به او دستور داد که به زمین برگردد، اما مشخص است که او مداوا شد و سپس بیرون آمد. اهمیتی نمی دهم که بازیکن بدون دستور داور به زمین برگشته، چند بار دیدم که بازیکنان چنین اشتباهی مرتکب می شوند، اما اینکه به زمین برگردید و سپس خودتان را بیاندازید تا وقت تلف کنید، اصلاً صحنه زیبایی نیست."

4416