واکنش‌ها به عملکرد کیلیان امباپه با ماسک محافظ

واکنش‌ها به عملکرد کیلیان امباپه با ماسک محافظ

پایگاه خبری فوتبالی- کیلیان امباپه شب گذشته برای دومین بار با ماسک به میدان رفت و این بار بهتر از بازی قبلی ظاهر شد تا نشان دهد به شرایط جدید عادت کرده است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در جریان یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، تیم‌های فرانسه و بلژیک در برابر همدیگر گرفتند که در نهایت خروس‌ها توانستند با یک گل به خودی در دقایق پایانی، پیروز میدان شوند و از این مرحله به سلامت عبور کنند. در دور بعدی، فرانسوی‌ها بایستی در برابر پرتغال، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی قرار بگیرند تا تکلیف تیم صعودکننده به نیمه نهایی مشخص شود.

نکته جالب توجه در خصوص بازی شب گذشته، عملکرد کیلیان امباپه بود. این فوق ستاره فرانسوی پس از مصدومیتی که در دیدار اول از ناحیه بینی به آن دچار شد، حال باید با ماسک محافظ به میدان برود. او در این مسابقه عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشت. امباپه در چند صحنه توانست با حرکات تکنیکی خود قفل دفاع بلژیک را باز کند. حضور او تحرک بیشتری به خط حمله تیم ملی فرانسه بخشید.

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه در خصوص شرایط امباپه با ماسک گفت: «او سرانجام به این شرایط عادت کرده، اما هنوز تعریق آزارش می‌دهد. او باید به شرایط عادت کند، چون ممکن است مدت بیشتری از آن استفاده کند.»

اورلین شوامنی، هم‌تیمی امباپه در تیم ملی فرانسه و رئال مادرید هم گفت: «با امباپه صحبت کردم و او گفت هنوز بازی با ماسک برایش دشوار است. اما او بازیکن بزرگی است و همیشه به ما کمک می‌کند.»

1428