کیلیان امباپه را اذیت نکنید

کیلیان امباپه را اذیت نکنید

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه می‌خواهد با "آرامش خاطر" در یورو 2024 بازی کند و مدعی شده هیچ مذاکره‌ای در پی اس جی درباره انتقال احتمالی او در تابستان وجود ندارد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم فرانسوی تیم ملی فرانسه و باشگاه پاریسن ژرمن مدعی شد که انتقال احتمالی او به رئال مادرید در تابستان به هیچ وجه بر ذهنیت او تأثیری نخواهد گذاشت، چرا که قول داده بود با "آرامش خاطر" به یورو 2024 برود. فرانسه روز شنبه در دیداری دوستانه بین‌المللی با نتیجه 2-0 مقابل آلمان شکست خورد.

امباپه در مصاحبه با تله فوت گفت: "مردم، وضعیت من را خواهند دانست. من با خیال راحت به یورو می رسم. در حال حاضر آرام هستم. این موضوع دیگر حتی در باشگاه (PSG) نیز مطرح نیست. هیچ کس در مورد آن با من صحبت نمی‌کند. هیچ نگرانی وجود ندارد. من با خیال راحت و با اطمینان از انجام کارهای بزرگ به یورو خواهم رفت."

انتقال این بازیکن 25 ساله به لوس بلانکوس پس از توافق شفاهی این بازیکن با باشگاه رئال مادرید برای پیوستن به آنها در تابستان و پس از پایان قراردادش با PSG به شدت مطرح شده اما هنوز نهایی نشده است. در حالیکه هیچ یک از طرفین اعلام رسمی نکرده‌اند، ماه گذشته گزارش شد که این مهاجم فرانسوی به همکاران و کادر مربیگری خود در PSG اطلاع داده و این موضوع را به ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه نیز ابلاغ کرده است.

کاپیتان فرانسه روز سه‌شنبه در بازی بعدی تیم ملی خود به میدان می‌رود. آنها قبل از اینکه شمارش معکوس برای یورو 2024 آغاز شود، در دومین دیدار دوستانه خود به مصاف شیلی می‌روند.

1369