عالیشاه: کسب ۱۴ جام در ۸ سال اتفاقی نیست/ بازیکنان پرسپولیس در انتخاب سرمربی دخالت نمی‌کنند

عالیشاه: کسب ۱۴ جام در ۸ سال اتفاقی نیست/ بازیکنان پرسپولیس در انتخاب سرمربی دخالت نمی‌کنند

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حق انتخاب سرمربی با درویش است، گفت: بازیکنان در انتخاب سرمربی نقشی ندارند و حق انتخاب با مدیرعامل است.

به گزارش فوتبالی، امید عالیشاه در خصوص فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: فصل پر فراز و نشیبی را سپری کردیم و خدا را شکر که با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید و فکر می‌کنم این قهرمانی به هواداران خیلی چسبید.

او ادامه داد: یحیی گل محمدی و کریم باقری در سال‌های اخیر زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیدند و در قهرمانی ما سهیم هستند. «اوسمار ویه را» از نیم فصل دوم و با توجه به شناختی که از بازیکنان تیم داشت، به خوبی تیم را مدیریت کرد و بازیکنان هم با همدلی و اتحادی که بین ما بود توانستیم به موفقیت دست یابیم.

قلعه نویی همیشه به من لطف داشته است

عالیشاه تصریح کرد: آمار و ارقام فردی در تیمی مانند پرسپولیس زیاد اهمیت ندارد و مهم موفقیت تیم است. اگر موفقیت تیم وجود نداشته باشد آمار و ارقام فردی به چشم نخواهد آمد. امیر قلعه نویی همیشه به من لطف داشته و من برای تک تک بازیکنان تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم. من در تمام رده‌های ملی بازی کرده‌ام و در زمان هدایت «کارلوس کی روش» چندین نوبت به اردوی تیم ملی دعوت شدم.

او تصریح کرد: هر زمان که قلعه نویی صلاح بداند که من می‌توانم به تیم ملی کمک کنم با افتخار در خدمت تیم ملی هستم.

هواداران فهیم استقلال می‌داند که تیم ما عملکرد بهتری داشت

کاپیتان تیم پرسپولیس در خصوص قهرمانی پرسپولیس و اینکه برخی از تیم‌ها قهرمانی سرخ‌ها را زیر سوال بردند، تصریح کرد: این گونه بازی‌ها دیگر نخ نما شده است. هواداران فهیم استقلال این موضوع را درک می‌کنند که تیمشان باید عملکرد بهتری می‌داشت. نمی‌شود با حرف زدن موفقیت‌های یک تیم را که چندین سال بر سکوی نخست قرار گرفته زیر سوال برد، کسب ۱۴ جام در ۸ سال اتفاقی نیست. بازیکنان پرسپولیس تشنه قهرمانی هستند و هر بازی برای ما حکم قهرمانی داشت. قشنگ نیست دنبال بهانه باشیم و این جوانمردانه نخواهد بود.

حق انتخاب سرمربی با درویش است

عالیشاه در خصوص آخرین وضعیت سرمربی پرسپولیس گفت: تا جایی که اطلاع دارم قرار بود اوسمار به باشگاه اطلاع دهد و امیدوارم هر چه زودتر تکلیف نیمکت پرسپولیس مشخص شود. من در نیم فصل و صحبتی که با رضا درویش (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) داشتم به او گفتم وظیفه من عملکرد خوب در زمین بازی است و شما در انتخاب سرمربی برای پرسپولیس مختار هستید و اکنون هم باز می‌گویم بازیکنان در انتخاب سرمربی تیم دخالت نمی‌کنند و این موضوع به مدیریت مربوط می‌شود.

موفقیت پرسپولیس مهم است

او در خصوص وضعیت مطالبات بازیکنان از باشگاه پرسپولیس گفت: از زمانی که مالک جدید باشگاه آمده شرایط بهتر شده و خیلی از مشکلات بر طرف شده که امیدوارم ادامه دار باشد. از دو سال پیش ۱۵ درصد، سال گذشته ۲۵ درصد و امسال نیز حدود ۳۰ درصد از مبلغ قراردادمان مانده که هنوز با ما تسویه حساب نشده است. اما این مسائل مهم نیست و مهم اهدافی است که مالکان جدید برای باشگاه دارند.

عالیشاه در پایان خاطر نشان کرد: روزی که استقلال قهرمان شد همه ما گفتیم که حق این تیم بوده است اما نمی‌شود که موفقیت‌های ما را به راحتی زیر سوال می‌برند. سال‌های اخیر برای ما پر فراز و نشیب بوده و واقعاً برای پرسپولیس زحمت می‌کشیم. برخی از صحبت‌ها باید ملتهب شدن جو ورزشگاه خواهد شد و خیلی از هواداران عزیز ممکن است آسیب ببینند.

7474