وساطت بی‌نتیجه پروین برای انتقال اخباری به پرسپولیس؛ تارتار جواب تماس استادش را نداد!

وساطت بی‌نتیجه پروین برای انتقال اخباری به پرسپولیس؛ تارتار جواب تماس استادش را نداد!

پایگاه خبری فوتبالی- آخرین تلاش باشگاه پرسپولیس برای جذب محمد رضا اخباری ناکام مانده است.

به گزارش فوتبالی، بعد از جدایی نابهنگام علیرضا بیرانوند از پرسپولیس که با فسخ یکطرفه قرارداد از سوی این دروازه‌بان اتفاق افتاد مدیران عصبانی این باشگاه بلافاصله قید «بیرو» را زدند و به فکر جذب یک دروازه‌‌بان جدید برای تیم‌شان افتادند.

آنها در اوج عصبانیت و برای حفظ شان باشگاه تصمیم گرفتند دیگر تلاشی برای بازگشت بیرانوند نکنند. چرا که فکر می‌کردند می‌توانند خیلی زود یک جانشین برای او انتخاب کنند. اما این اصلا کار آسانی نبوده است. نشان به این نشان که هنوز نتوانسته‌اند یک دروازه‌بان دیگر را جذب کنند.

در حال حاضر به نظر می‌رسد تمرکز باشگاه روی جذب یک دروازه‌بان خارجی است. یک دروازه‌بان الجزایری گزینه اصلی و یک دروازه‌بان برزیلی گزینه آلترناتیو پرسپولیس هستند اما قبل از آنها پرسپولیس به دنبال جذب یک گزینه داخلی بود که در جذب او ناکام ماند.

این دروازه‌بان کسی نبود جز محمدرضا اخباری دروازه‌بان باشگاه گل گهر سیرجان. اخباری با باشگاهش قرارداد دارد اما پرسپولیس قصد داشت هر طور شده او را جذب کند اما تلاش‌های مدیران این باشگاه بی‌نتیجه ماند. 

حالا که پرسپولیس به دنبال جذب یک دروازه‌بان خارجی است یک خبر عجیب درباره اخباری و پرسپولیس منتشر شده است. سایت روزنامه خبر ورزشی خبر داده است که ظاهرا علی پروین که رابطه بسیار خوبی با رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس دارد قصد داشته برای جذب اخباری به پرسپولیس کمک کند. پروین همواره از تارتار مثل بقیه شاگردانش حمایت کرده و حتی در همین نقل و انتقالات اخیر انتقادات زیادی را به خاطر حمایت از تارتار به عنوان یکی از نامزدهای سرمربیگری پرسپولیس متحمل شد.

گفته می‌شود او سعی کرده با مهدی تارتار سرمربی جدید گل گهر تماس بگیرد و از او بخواهد رضایتنامه اخباری را برای پرسپولیس صادر کند. تارتار در روزهای ابتداییِ حضورش در گل‌گهر مخالفتنش را با رفتن اخباری اعلام کرده بود. 

این اتفاق در حالی رخ داد که تارتار پیش از این با انتقال سامان فلاح به باشگاه استقلال موافقت کرده بود و اهالی فوتبال پیش بینی می‌کردند با توجه به سابقه پرسپولیسی تارتار و حمایتی که هواداران پرسپولیس در تمام این سال‌ها از این مربی داشتند، تارتار در مواجهه با انتقال اخباری کمی منعطف‌تر عمل کند اما این اتفاق رخ نداد.

اما اتفاق عجیب این جا افتاده است که وقتی پروین تصمیم گرفت با تارتار تماس بگیرد تا اگر راهی برای انتقال اخباری وجود دارد را با او درمیان بگذارد، در کمال تعجب شاگرد سابق جواب علی پروین را نداد و تماس‌های علی پروین را بی پاسخ گذاشت. جالب این که تارتار در ادامه حتی پاسخ تماس رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را هم نداد. به این ترتیب جواب تارتار مشخص است. او راضی نمی‌شود که اخباری را به پرسپولیس بدهد.

1359