دژ غیرقابل نفوذ تارتار؛ سیرجانی‌ها، بدون گل خورده در جریان بازی!

دژ غیرقابل نفوذ تارتار؛ سیرجانی‌ها، بدون گل خورده در جریان بازی!

پایگاه خبری فوتبالی- پس از گذشت پنج هفته از رقابت‌های لیگ برتر ایران، شاگردان مهدی تارتار عملکرد چشم‌نوازی در خط دفاع داشتند.

به گزارش فوتبالی، مهدی تارتار و تیمش پس از شکست یک بر صفر مقابل ملوان، چندین هفته است که دروازه خود را بسته نگه داشته‌اند و جلوی ملوان هم از روی نقطه پنالتی گل خوردند.

گل‌گهر در هفته دوم و سوم دو پیروزی مهم را به‌دست آورد اما در چهارمین و پنجمین دیدار خود در لیگ با دو تساوی بدون گل برابر مس رفسنجان و هوادار تهران، شانس حضور در صدر جدول را در پایان هفته پنجم از دست داد.

محمدرضا اخباری دروازبان سابق تراکتور تبریز در ایجاد چنین آماری تاثیر زیادی داشته و توانسته چهار بازی پیاپی دروازه‌اش را بسته نگه دارد و با چهار کلین‌شیت به‌تنهایی صدرنشین جدول آقای کلین‌شیت لیگ تا اینجای کار است.

به جز او، باید به عملکرد کاپیتان باتجربه آبی‌های سیرجان یعنی مهران گلزاری هم اشاره کرد. این مدافع ۳۴ ساله با قدرت رهبری بالا در زمین و رختکن، انسجام خط دفاعی تیم را به بالاترین حد ممکن رسانده‌است.

اگر مهاجمین باتجربه تارتار، در امر گلزنی موفق‌تر ظاهر شوند و موقعیت‌طلب باشند تا تنها نقطه ضعف سیرجانی‌ها برطرف شود، گل‌گهر را می‌توان کنار ملوان، دیگر پدیده فصل دانست.

۵۷۹۳