طلسم 100 روزه برای محمدرضا اخباری (عکس)

طلسم 100 روزه برای محمدرضا اخباری (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- محمدرضا اخباری دروازه‌بان تیم تراکتور از هفته نهم تاکنون موفق به کلین شیت نشده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم تراکتور در حالی به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت که خط دفاعی این تیم در فصل جاری عملکرد مطلوبی نداشته است. آن ها در فصل جاری 17 گل خورده‌ داشته اند و در بین شش خط دفاعی برتر فصل جایی ندارند. این در حالی است که البته دروازه بان تراکتور یعنی محمدرضا اخباری سیوهای پرتعدادی داشته اما با این حال در آمار کلین شیت، پایین تر از چند دروازه بان دیگر است.

اخباری تا هفته نهم لیگ برتر 5 کلین شیت داشت و برترین دروازه بان لیگ برتر در این زمینه بود اما پس از آن در 9 بازی متوالی از بسته نگه داشتن دروازه اش ناکام ماند و حالا یکی از طلسم های بزرگ این فصل را پیش روی خود می‌بیند. آخرین بار او در دیدار با شهرخودرو دروازه اش را بسته نگه داشت و حالا نزدیک به 100 روز از آن مسابقه می‌گذرد.

در این مدت اخباری چند نمایش درخشان داشت که یکی از آن ها مقابل پرسپولیس رقم خورد. جایی که دروازه بان شماره یک تراکتور با سیوهای پرتعداد مانع از شکست پرگل تیمش شد و به نوعی منجی تراکتوری ها بود. حالا در آستانه آغاز لیگ قهرمانان آسیا، باید دید که او آیا می‌تواند دوباره برای تی تی ها بدرخشد یا خیر؟

7474