رونمایی کروس از شغل جدیدش پس از ترک فوتبال

رونمایی کروس از شغل جدیدش پس از ترک فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس هافبک تیم ملی آلمان اعلام کرد که پس از بازنشستگی قصد دارد که در آکادمی رئال مادرید کار کند.

به گزارش فوتبالی، کروس پس از یورو 2024 از فوتبال بازنشسته خواهد شد. وی در مصاحبه با کیکر در این باره که چه برنامه ای برای آینده خود دارد:" به ضبط پادکست در کنار برادرم فلیکس ادامه خواهد داد و در آکادمی رئال مادرید کار خواهم کرد."

تونی در این مصاحبه در این باره که چرا در سن 34 سالگی و در دوران اوج فوتبالش تصمیم به بازنشستگی گرفته، بیان کرد:" می خواهم که همیشه تونی کروس را در سن 34 سالگی به یاد بیاورند که در آخرین فصلش، بهترین عملکردش را در رئال مادرید داشت. این که خیلی ها بگویند که زود از فوتبال بازنشسته شده ام را یک تحسین برای خودم می دانم."

کروس در ومبلی مقابل دورتموند برای اخرین بار برای رئال مادرید بازی کرد و به دوران ده ساله خود در ورزشگاه برنابئو خاتمه بخشید. این بازیکن پس از سه سال به تیم ملی آلمان برگشته و امیدوار است که با این تیم قهرمان یورو شود تا پایانی رویایی را در دوران فوتبال خود داشته باشد.

این هافبک حالا اعلام کرده که بعد از اتمام فوتبالش قصد دارد که در آکادمی رئال مادرید مشغول به کار شود هر چند که مشخص نیست که قرار است که مربیگری کند یا سمت جدیدی را برخواهد گزید.

البته برخی رسانه ها مدعی شده اند که نشریه کیکر در بیان منظور کروس اشتباه کرده است و منظور کروس این بوده است که آکادمی خود در شهر مادرید را اداره خواهد کرد نه این که در آکادمی رئال مادرید کار کند.

4125