رسمی؛ هافبک رئال مادرید به تیم ملی آلمان برگشت

رسمی؛ هافبک رئال مادرید به تیم ملی آلمان برگشت

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس دوباره در تیم ملی آلمان بازی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن رئال مادرید در پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که پس از گفتگو با یولیان ناگلسمن تصمیم گرفته که به تیم ملی آلمان برگردد و در بازیهای ملی ماه مارس مقابل فرانسه و هلند حضور خواهد داشت و بعد از آن نیز خودش را برای حضور در المپیک در کشورش آماده خواهد کرد. 

کروس در پیامی ویدیویی در صفحه اینستاگرامش گفت:" از ماه مارس به تیم ملی آلمان برمی گردم. چرا؟ چون سرمربی از من خواست. آماده ام تا در خدمتش باشم و می دانم که در یورو خیلی بهتر از چیزی عمل خواهیم کرد که بسیاری از افراد تصور می کنم."

کروس بعد از یوروی قبلی از تیم ملی آلمان بازنشسته شده بود و حالا پس از سه سال قرار است که به تیم ملی کشورش برگردد. تیم ملی آلمان با حضور کروس در یورو عملکرد ضعیفی داشت و در یک هشتم نهایی حذف شد. ژرمن ها در ماه های اخیر در بازیهای دوستانه عملکرد ضعیفی داشته اند و نگرانی ها در مورد عملکردشان در مسابقات پیش رو در کشورشان خیلی زیاد است. اخراج فلیک و حضور ناگلسمن نیز فعلا شرایط تیم ملی آلمان را تغییر نداده است.

کروس در 106 بازی قبلی خود در تیم ملی آلمان هفده گل زده بود و حالا  با بازگشتش امیدوار است که شرایط تیم ملی کشورش را سر و سامان ببخشد.

4125